Buyrun, ben

Buyrun, ben

1 Ağustos 2008

Kafamdan neler geçiyor şu anda

Yüzümün sol tarafı uyuşuk. Sol alt iki sol üst iki aynı gün toplam 4 (dört) dolgu yaptırdım. Genel toplam: 18 (onsekiz). Dişçim tuhaf bir adam. Çok konuşur. Kocan seni hala terketmedi mi falan der, bugün de bu kilolarla nasıl bakıyor bu adam sana dedi. Saçları uzun. Mavi gözlü. Turuncu terlikleri var.
Dişçimi sevmeye çalışıyorum olmuyor.
Bu arada, kadın doğumcusunu sevebilen var mı?
Bak bu iyi aklıma geldi. Yahu insanın kadın doğum doktorunu sevebilmesi mümkün değildir ki! Nasıl sevsin. Ne fena.

Burun deliklerim bile uyuşuk. Uykum var ayrıca. Dün nöbetçiydim yarın da nöbetçiyim. Yarın minik kalbim gelecek inşallah ama ben işte olacağımdan yine hemen göremeyeceğim onu.

Yarın Berlin'den kuzenler gelecek. Umarım ki sipariş verdiğim kukla evi ile birlikte :) (http://www.toysrus.co.uk/Product.aspx/truhome/trutoys/trutoysdolls/trutoysdollswooden/137855 gibi birşey ama bu kadar büyük değil). Bunu bebeğim değil de kendim için istemiş olduğumdan şüpheleniyorum.

Puzzle yapıyorum, bitmedi ama. Daha üç tane daha var.
Minik kalbimi çok özledim.
Çok acıktım. Ama bir saat daha bişey yememem gerek.

İki haftadır oyun grubu toplantılarına gidemiyoruz, minik tatilde, ne yalan söyliyim özledim. Kızlar, özledim sizi (eminim Damla hanım da arkadaşlarını özlemiştir).

Annemin mutfağı hala bitmedi. Pişman oldum bu ustayı seçtiğime. Bin pişman. Şu anda da güya gelecekler de üç kere yanlış olup geri giden kapakları getirecekler. Üç ay oldu. Ödemeye de üç ay sonra başlayalım.

Kafam ne kadar karışık, aynı anda kırk tilki. Kuyrukları birbirine karıştı.

3 yorum:

AycA dedi ki...

o dişçiyi kerpetenle sökerim haberi olmaz :)
ben kadın doğumcumu seviyorum :)
emzirmem bitsede bend edişçime gidebilsem :)

Adsız dedi ki...

ben de cok seviorum hatta bazen evde bizle yaşasin bile istiorum :P

bgm dedi ki...

Ben diş doktorumu da kadın dogumcumu da seviyorum... :)) Eminim seni de seven bir sürü hastan var..