Buyrun, ben

Buyrun, ben

26 Aralık 2023

Geçen yıl hazırladığım wishlist'im


Dünkü yazımdan sonra, geçen yılki wishlist'imi burada paylaşmaya ve teşekkürlerimi sunmaya yani bir kez de yazarak şükretmeye karar verdim.

Resimde gördüğünüz gibi bir şey hazırlıyorsunuz aslında lafın özeti. İçinde bolca hayalleriniz istekleriniz planlarınız var. Geçen seneki çok da spontane idi ama yılın sonunda geriye dönüp baktığımda hiç birşeyin aslında gerçekte spontane olmadığını, bizim için hazırlanmış planlar dahilinde gerçekleştiğini gçrmek de beni -bir kez daha- şaşırtmadı desem yalan olur.

En tepeden başlayalım: Müşteri yelpazesi derken ne kastetmiştim.. İşimle ilgili bir plan değişikliğine gitmek ve daha çok estetik ve kozmetik (jinekolojik anlamda tabii) konusuna eğilmek istemiştim. Bu bayağı hızla girdiğim bir alan oldu çok şükür. Varmak istediğim sonuca giden yolda yürümeye başladım desem doğru olur. Bu alana kusursuz bir başlangıç yaptım ve ilk vakam çok güzel oldu. Sonrakiler de -çok şükür- çok güzel oldular. Bu önemli çünkü yaptığım ve sattığım için güvenle arkasında durabilmemi sağlıyor.

İki farklı yerden "love my body" lafını kesmiş olmam nasıl bir tesadüftür demiş ve vardır bir hikmeti diyerek ikisini de yapıştırmıştım. Hikmetini senenin ilerleyen günlerinde görecektim (yine çok şükür). 47. yaşımı sürerken, hayatımda kendimi - vücudumu yüzümü en beğendiğim halimde buldum diyebilirim. Hatta kızımla şöyle bir anektod yaşadık. Lise fotoğraflarımı buldu ve "anne sen lisede de çirkin değilmişsin ki, hep öyle dersin ama güzel bir kızmışsın" dedi. Ona dedim ki, "kızım anladım ki güzellik insanın içinden geliyormuş, ben bu sene bunu farkettim. Nasıl gözlerle ve nasıl bir duyguyla bakarsan kendin, öyle görüyormuşsun meğer" ve ben kendimi -şükür ki- bu sene çok beğendim nihayet.

Dinginlik teması üzerinde dururken meditasyona başlar mıyım diye aklımdan geçmiş miydi hatırlamıyorum ama lise yıllarında eğitimini aldığım transandantal meditasyona sabah akşam 20 olmasa da 10 dakika vakit ayırmaya başladım. Yararları bambaşka bir yazı konusu.

El yapımı seramik resmini son anda yapıştırmıştım, hobime vakit ayırayım diye. Ve oldu tabii şaşırmadık. Şükür.

Hareket vakti ile bedensel hareketleri kastetmiştim. Pilatese hiç ara vermeden devam ettiğim tek yılım oldu :) Şükür. Yoga için almam gereken yol var daha. Yazın yaptım sabahları ama kışın kaldı öyle, uyanamıyorum karanlıkta malesef. Sağlıklı yaşam için attığım adımlardan biri de gluten ve şekeri hayatımdan -neredeyse- çıkarmak oldu. Çok canım isteyince engel olmuyorum kendime ama %95 azalttım diyebilirim.

Seyahat destinasyonlarını rasgele kesmiştim. Gerçekten bol seyahat edeyim diye. Ama dua ederken dikkatli olun kabul edilir derler ya.. Mısır'a gittik ve dalış yaptık :) Barselona'ya daha önce gitmiştim ama buraya kesip koymuşum ve bu sene çok sürpriz bir eğitim çıktı ve yine gittim. Miami'ye gitmedim ama vize randevusu aldım, o da birşey. Vize alamazsam da onların ayıbı :)

O tekne resmi bu sene de yerini aldı. Biz tekneyi değiştirmeye kalkmadık, eşim pek memnun. Ama ben eninde sonunda dürterim onu eminim :) Teknemizin varlığına şükür.

İşte böyle. Dua ederken dikkatli olun. Gerçekleşebilir. Ve dün de yazdığım gibi, bir yıl çok uzun bir süre. Tam olmadı işte dediğiniz bir şey yılın son ayı çat diye gerçekleşebilir. Şaşırmayın. İlahi güç o kadar büyük ki, her şeyi ayaklarımıza seriyor. Farketmek yeterli alıp kullanmak için.

Bu sene daha hazırlıklı girdim konuya. Sadece tesadüfi olarak karşıma çıkan dergilerdeki resim ve yazıları kesmedim, internetten de bulup bunları basıp yapıştırdıklarım oldu. Onu da paylaşıcam sırası gelince. Hadi toptan şükredelim sahip olduklarımıza ve olacaklarımıza.

Hiç yorum yok: