Buyrun, ben

Buyrun, ben

25 Aralık 2023

Eski yılı kapatmak, yenisine niyet etmek

Bir yıl çok ama çok uzun bir süre. Olmaz diyeceğiniz şeylerin olabilmesine yetecek kadar zaman var bir yılda.

Böyle başlamak istedim anlatmaya. Bir kaç yıldır katıldığım, bu yıl da kendim arkadaşlarımı davet ederek organize ettiğim bir etkinlikten bahsetmek istedim size bugün: WISHLIST.

Son yıllarda çok fazla okuduğum, izlediğim, dinlediğim, adeta içine düştüğüm niyet etme - dileme - dua etme halinin fiziksel yansıması gibi bir şey bu wishlist yapma.. Bu etkinliğin içinde geçen yıl  yaptığım listedekilerden gerçekleşenler için teşekkür - şükür etme, yenilerine niyet etme, güzel bir kapanış ve güzel bir başlangıç yapma da var.

Arkadaşlarımdan izin almadığım için fotoğraf paylaşamadım ama gerçekten ambiyans, keyif, niyet olarak güzel bir akşamdı. Çeşitli dergilerden kestiğimiz resimlerle ve yazılarla oluşturduğumuz bir pano hazırladı herkes. Bir yandan da sıcak şarap içip atıştırmalıklar yedik. Hayal ve dileklerimize dair sohbet ettik. Mumlar yaktık, şarkılar dinledik. Biraz niyet etmenin bilimsel verilerinden bahsettik.. Biraz "secret" adı verilerek basitleştirilen niyet etmenin spiritüel gücünden konuştuk. 

Laf aramızda bu üçüncü idi benim için ve ilk iki "wishlist"imdeki maddelerin hemen hepsinin gerçekleşmiş olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Şaşırtıcı gelebilir ama öyle oldu. Bu niyet etme işi, olma halinde kendini hissedebilmekle çok alakalı. Niyetin gerçekleşmiş gibi hissetmeyi başarırsan oluyor. 

Dualarımızın gerçek olduğu bir yıl olsun. Amin.

Hiç yorum yok: