Buyrun, ben

Buyrun, ben

10 Haziran 2010

Oğluma mektup


Oğluma dünden kalan mektup.


İçimde son kez seninle uyuduğum geceden bu yana tam bir yıl geçti. En az o günkü kadar heyecanlıyım bugün de; her sabah uyandığında seni kucağıma almak, koklamak öpmek, ilk doğduğun günkü kadar mutlu ediyor beni her seferinde.

Biliyor musun, böyle yağmurlu bir günde evlenmiştik babanla. O gün ne kadar ağlamıştım, yağmur yağıyor diye. “Yağmur berekettir” diyenlere kızmıştım, gelinliğim ıslanacak saçım bozulacak diye çok üzülmüştüm.

Sen de bir yaşını aynı öyle bir yağmurlu günde bitiriyorsun. Yaz yağmurundan çok daha fazla su var dışarıda, tıpkı bizim düğün günümüz gibi. Bereket, su, temizlik. Nedense şugün hiç üzülmüyorum yağmur yağıyor diye, sel olmuş sular kaplamış her yanı diye. Artık maddesel şeylere daha mı az üzülüyorum, senin yaşgünü partin ertelendiği için içim cız etmiyor mu, varlığından gelen sevincim örtüyor mu “bu üzülünecek şeyin” üzerini? Ben de seninle büyüyorum da ondan mı oğlum?

İyi ki geldin oğlum. İyi ki karar verdin ailemize katılmaya, bizi mutlandırmaya. Ne iyi ettin de bizi seçtin ailen olarak, ne iyi ettin de tam da zamanında doğdun. Üçtük, tam sanıyorduk kendimizi, ne iyi ettin de tamamladın ailemizi.
İyi ki doğdun oğlum.

15 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

tunalar güzeldir, coşkundur, eğlencelidir. çok güzel bir ömrü olsun tuna'nın. iyi ki doğurmuşsun

ŞEKER dedi ki...

Mutlu yıllar, hep birlikte..

cenebaz dedi ki...

Bu güzel prense mutlu, sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum.Annesi öp onu benim için.

annesiningülü dedi ki...

gözlerim doldu
çok güzel doğum günü kutlaması olmuş yazınız
ne çabuk geçti zaman 1 yaşını doldurdu...
mutlu huzurlu sağlıklı yıllar diliyorum :)

Adsız dedi ki...

Ne sıcak bir yazı böyle yahu. Gözlerim doldu okurken. Ailenizin uzun, sağlıklı günleri olsun...

ela selin dedi ki...

Tuna'cigim nice yaslara!!iyi ki dogdun... !

anne kaleminden dedi ki...

mutlu yıllara tuna :)))

zühra dedi ki...

Sevgili Tuna nın yeni yaşı kutlu olsun...

Shade and Love dedi ki...

Tuna kusuna , saglikli ve bol gulucuklu bir yas diliyorum.

hem Tuna Kusunuzu hem Minik Kalbinizi saglikla buyutmeniz , saglikla buyuduklerini gormeniz dilegiyle .

Sevgiler
Hasene

Adsız dedi ki...

kuzum benim,
iyi ki doğmuşsun.
hep beraber sağlıklı, şanslı uzun yıllar geçirmeniz dileğiyle.
dilara

annecik dedi ki...

İYİKİ DOĞMUŞ BU YAKIŞIKLI İYİKİ DOĞURMUŞSUN BU DÜNYA TATLISINI HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN YÜREĞİNİZDEN SEVGİ HUZUR HİÇ EKSİLMESİN

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Ama çok ağlattın beni, biraz daha sulandırdım gününüzün güzel hatıralarını :) Sağlıkla, mutlulukla büyüsün, güleryüzlü müzisyenim.

hayal dedi ki...

Hepinize kalpten teşekkürler :)

Nihan dedi ki...

Daha dün gibi size gelip onu koklayisim! Ne güzel bir ailesiniz böyle baktikca mutlu oluyorum :) iyi ki doğurdun cnm mutlu yıllar yakışıklı tunacigima

Adsız dedi ki...

:) Mutlu senelere minniş