Buyrun, ben

Buyrun, ben

9 Şubat 2012

Denemedik yeni şeyler

Maymun iştahlıyım da ondan mı herşeyi deniyorum? Yoksa öğrendikçe genişliyorum, açılıyorum, farkındalığım artıyor da ondan mı?
Sanırım kuantumun derin sularına dalan herkesin ortak sorunu bu. Ucundan öğrendikçe ne kadar az bildiğini farkedip okuyorsun. Okudukça kuantum olumlu düşünceyi, olumlu düşünce yogayı, reikiyi, nlp'yi peşinden getiriyor. Fayda gördükçe seviniyorsun. Okudukça anlıyorsun. Anladıkça şaşırıyorsun.
Aslında hepsinin temelinin aynı olduğuna. Hepsinin birbiriyle bağlantılı olduğuna. Daha çok da bunların hepsinin sırrının Allah inancında, Kuran'da, duada, bilinçaltımızda zaten olduğunu farketmek. Bilinçaltımızı çözdüğümüzde, kontrol edebildiğimizde hepsi yoluna giriyor.
Su akar yoluna girer dememişler mi?
Aykut da diyordu bunu, bilinçaltı kodlarını çözmeye yöneltiyordu bizi zaten.

Lafı uzattım uzattım diyemedim. Geçen ay benim gidemediğim (aslında Antep'e ayağıma kadar gelen) NLP - hipnoterapi kursuna giden arkadaşım bana hipnoterapi yapıyor arada. Şimdilik deneme babında, içimdeki sonsuz oburluğu kontrol etmemi sağlamaya çalışıyoruz. İşe de yaradı gibi... Daha az yiyerek doyabilirim. Bir tabak salata beni gayet güzel doyurabilir. Sağlıklıyım. Tokum.
Ahahahah.. bilinçaltımı kandırabilecek miyim bakalım?
Beni izlemeye devam edin :)))

2 yorum:

Modi dedi ki...

Bilinçaltımızı çözdüğümüzde, kontrol edebildiğimizde hepsi yoluna giriyor.
Su akar yoluna girer dememişler mi?
Bilinçaltı çok önemli evet ,biliçaltımıza hükmetmek hatta başkalrının biliçaltına işlemek mümkün mü gercekten..Ben kişisel gelişim kitaplarını okurken sıkılıyorum genelde .Var mı önereceğiniz özel bir kitap başlangiç nitelikli..kendi içimde bazı şeyleri çözdüm etrafımdakileri yargılamadan kabullenip seviyorum herkesin bir nedeni var ,biz bunu bilemeyebiliriz ..evet ama bunu baskalarınında anlaması lazım ki bu akışta devam edebilelim.yoksa ben botyle düşünüp anlayişla yaklaşayım ama karsımdaki o biliçte olmayınca biyere kadar gidebiliyor.tabi frekans tutmuosa gitmesin diyebilirsiniz ama bu vazgecemeyeceğiniz biriyse ,onu daha cok anlamak işe yaramıyor ,ona kendinizi daha cok anlatmak olamıyorsa..?

Modi dedi ki...

buarada ,başa sizden alintı yapöıştım .Çok güzel ifade etmişsiniz .Bu konuda başka paylaşimlariniz da bekliyor olacağim.