Buyrun, ben

Buyrun, ben

14 Kasım 2009

Hayatın yolları

Okuyorum sabah sabah... Merak ettiklerimi, özlediklerimi.. Pınar hasta olmuş.. Sardunya gene ne güzel yazmış.. Gülfer'den ses seda yok.. İyi haberler var ama..
Şebnem nerde? Ayça geziye gitmiş ne güzel.. Özlem fotoğrafları yüklemiş mi? Ne zaman gelecekler acaba? Pratik annem mailime cevap yazmış, teşekkürler.. Blogcu anne Elif benim yazılarıma link verip bi de teşekkür etmiş, ne kibar..
Yapo ne alemlerde? 24 saat kuralını ne güzel anlatmış, bana da gereklisinden.
Annem de iyice ihmal etti blog işini, hevesliydi aslında.. Nesli de yazmıyor epeydir..
Daha daha.. Kimler kimler... Ne güzel insanlar edindim, ne güzel insanlar sevdim ben böyle.
Bu bir iyi ki doğdun bloğum yazısı değildi, çünkü farkında değildim.
Ama şimdi farkettim.
Bloğumu yazalı, tam 4 yıl olmuş (eh kabul 4 gün sonra 4 yıl olacak). Anneannem öleli, Ayçaada blog yazmaya başlayalı, ben çocuksuzluğun özlemini çekmeye başlayalı, tam 4 yıl olmuş.
İyi ki olmuş mu?
Bence iyi ki olmuş.

7 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

Nice mutlu senelere. Yazilarla, paylasimlarla. Bir nevi aile gibi olduk hakikaten.
Yavrulari opuyorum

hayal dedi ki...

Öyle değil mi hakikaten... ARtık ne blogumsuz ne de blog arkadaşlarımsız yapamam

Blogcu Anne dedi ki...

Tabii ki iyi ki olmuş. İyi ki blogun doğmuş. Nice senelere, güzel haberlerle, mutlu paylaşımlarla nice 44 senelere :)

ela selin dedi ki...

Nice bloglu yillara!!
Söz bu hafta yükleyecegim fotolari. Cok güzel cikmislar...

Shade and Love dedi ki...

Cok sekersiniz . Cok akicisiniz . Enerjiniz cok guzel . Keyifle okuyorum yazdiklarinizi . Uzun yillar keyifle yazmaniz , keyifle okumamiz dilegiyle yasasin blog arkadasligi . Sevgiler .

€l ߀ N! dedi ki...

Bloguna mutlu yazılar yazmanı dilerim,nice yıllara...

hayal dedi ki...

Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim bloğumla ilgili :))