Buyrun, ben

Buyrun, ben

31 Temmuz 2009

Allah cezanı versin- her kimsen

Kişiliği gelişmemiş, sosyal fobili, hayattan istediği şeyleri elde edememiş, elde ettiklerini de elinde tutamamış biri olduğunu zannediyorum.
Burada yıllardan beri yazarak, emek vererek, sayfalarca yazı okuyarak birbirimizin dünyasına girdik.. Bir sürü arkadaş edindik, bir sürüsünü tanıdık... 30lu yaşlarda arkadaş edinmek artık imkansız, bu yaştan sonra zor.. derken... bu bloglar sayesinde birbirimizi tanıdık... Zor günlerimizde birlikte ağladık.. Kış demedik yağmur demedik görüştük tanıştık.. Sevinçli günlerimizde birlikte sevindik.. Kimimizin bebeği oldu, hediyeler geldi kargolardan açarken ağladık... (Şebnem, ne kadar teşekkür ederim bilemezsin.... Eğer dün geceyi koliksiz geçirmemizin nedeni yolladığın damla ise daha ne kadar teşekkür edeceğimi ben bile bilemiyorum :)) Birbirimizi okurken sevinç - hüzün gözyaşlarımıza hakim olamadığımız çok oldu..
Bir sürü insan biriktirdik, yazan, yazmayı seven ve okuyan bu bloglar sayesinde.
Ama sen ne yaptın? Sugibi'nin yeniyetme bir genç olduğunu tahmin ettiği kişiliksiz arkadaşım, oturup bilgisayarının başına bütün gün, insanların hayatlarını ortaya döktüğü bu sayfaları kirletmeye uğraşıyorsun.. Bu bana 2 yaşındaki minik kızımın ilgi çekmek için yaptığı tabağını dökmek bardağını kırmak gibi manasız çocuklukları hatırlatıyor.
Kalk çık evden dolaş.. Taksim'e git, hayatın içine gir, yaşıtlarınla uğraş.
Ben yorgunum.
Seninle kaybedecek vaktim yok.
Bana oturup yaptığın saçma yorumları silmekle vakit kaybettirme.
Ben inatçıyım. Oğlak burcuyum. Direnirim. Hatta abim avukat olduğundan üşenmem mahkemeye de veririm seni. Bu yorumları yazdığın bilgisayarların IP numaraları onda mevcut.
Bak bu oyun değil. Çık git bloğumdan.
Seninle harcadığım vakitte kızımı ne kadar özlediğimi yazacaktım oysa.
git kimsen istenmediğin yerde durma.

2 yorum:

AycA dedi ki...

ammaan taktığın şeye bak o manyaklardan bende de var :=)) sil gitsin sosyo - fobik insan kitlesi bunlarrrr
yerim ben damlaoşun yere attığı tabakları .. kızını bende özledim bu arada:))kimbilir kendisi nekkadar da mesut oralarda ;)

hayal dedi ki...

Aaah ah Aycacım mesuttur sanarak bırakmıştık ama... Dün gece beni arayıp mahvetti... Haftabaşı acilen gelecekler