Buyrun, ben

Buyrun, ben

29 Aralık 2010

Tuna'nın kelimeleri

Ayda (ayça)
Baba
Mama
Dede
Ferah
Kırt kırt
Vuuuuv (elde uçak hareketi)
Aydede
Hey
Bay
Arada ağlarken de inneeee diyor, bu da anne oluyor işte.

Son bombası: Tuna herşeye “aaaa… aaaa” diyerek konuşur. Başka da bişey demez. Gene birgün babasının kucağında aaaa… aaa… larken, babası bakar ve “oğlum sen de anca a diyorsun artık bee’ye geçsen” der.
Tuna herkese şöyle bir bakış atar ve konuşur:
“beeee”
:)

Bu arada, Damla doğrudan konuşmaya, alenen kelimleri söylemeye ve cümle kurmaya başlamıştı, hem de bunu ilk doğumgünü civarında yapmıştı. Alışık değilim böyle aaa lara beee lere… Şimdi bay ya da hey deyince sevinir olduk yahu..
İki kardeş olmanın yararı da şuymuş, Tuna herşeyde olduğu gibi konuşmada da ablasının izinde, onu taklit etmeye çalışıyor, onun çıkardığı kelimeleri, sesleri taklit ediyor. Mesela Damla hadi baybaaay deyince arkasından babaaaay diyor. Böyle böyle konuşacak sanırım :)

3 yorum:

Gülfer dedi ki...

sevsinler onun aa-bee sini! tatlı suratlı minik adam seni :)

bgm dedi ki...

kim ne dersin desin kızların cene gucune es gucte bir erkek olması pek zor bence.. :)) yani Tuna'nın ki normali, bizim kızların ki fazla tamamen hatunsal nedenlerle..

Hepinize iyi yıllar ve kocaman opucukler...

Begüm.

Adsız dedi ki...

Evrim'le Tuna arası bir gün ve benim de adım Ayça, heyecan yaptım yazının başında:) Bu arada Tuna'yı tebrik ediyorum, Evrim sadece baba diyor, dediğin gibi anneaaa gibi birşey sadece ağlarken çıkıyor ve her derdini ıh ıh ile anlatıyor. Bu modeller biraz tembel oluyor herhalde:))
Sevgiler,
Aycaevrim