Buyrun, ben

Buyrun, ben

19 Ağustos 2010

Yavrularıma mektup

Canlarım, bebeklerim, güzel yüzlü, güzel kokulu meleklerim benim...

Yeni yaşantımızı yavaş yavaş hayal edebilmeye başladım... Belirsizlik azalıyor, yerini görüntüler alıyor, yeni evimiz, yeni okulumuz - belki oyun grubumuz, yeni bir şehir... Babaannemizin bahçesinde çocuk kahkahaları...
Tanıyacak yeni insanlar, yeni arkadaşlar...


Aslında düşündükçe zor geliyor, evimi annemi kardeşlerimi bırakmak, on yıldır yaşadığım nazlı (aslında çokça kaprisli) İstanbul'u bırakmak zor olacak... Ama iyi yanı, tam da istediğim yere gitmek olmalı.. Tercih edebileceğim yerler içinde en iyisi.. Hep çağırdığım gibi iyi, evime barkıma yakın, sizin güvende olacağınız, aklımın evimde kalmayacağı, havaalanına - dolayısı ile anneme yakın, belki az para kazanabileceğim ama ağzımın tadının bozulmayacağı bir yer... Belki de Osmaniye, Antep merkez ya da daha büyük bir ilçe listede olsaydı bize düşmezdi, kurada çok tercih eden olacağı için.. Kısmet, ilahi takdir bizi bizden daha iyi düşünüyor, benim küçük beynimle tasavvur edemeyeceğim kadar iyisini bizim için Allah-ü Teala ayarlıyor.

Olumlu düşündükçe herşey olumlu oluyor, herşey yavaş yavaş yoluna giriyor, su akıp yolunu buluyor. Geç farkettiğim, sonradan öğrendiğim olumlu olmanın, olumlu düşünmenin hayatımıza kattığı artıyı size de öğretmeye çalışacağım..

Bebeklerim, güzellerim.. Sizlerin nerede büyüyeceğinizi şu an tam bilmiyorum... Şimdilik annenizin, babanızın büyüdüğü coğrafyaya gidiyorsunuz. İlk çocukluğunuzda, annenizin o yaşlarda soluduğu havayı soluyacaksınız... Orada, umarım benim gibi, toprağa değerek, tavukları kovalayarak, koyunlara dokunarak, Anadolu'nun ışığıyla alacaksınız ilk çocukluk yaşlarınızı... Sonrası Allah kerim... Nasılsa o bizim için en iyiyi ayarlıyor. Hele bir başlayalım da, açalım da yeni sayfamızı.

Heyecanlıyım da aslında.. Yeni bir hayata başlamak çok da kolay değil, malum.
Ama olsun, iyi bir başlangıç, güzel bir şehir.
Herşey çok güzel olacak.

8 yorum:

Bilges dedi ki...

BEN DEMEDİM Mİ SANA.. İNANMADIM MI SENİNLE.. AL İŞTE.. SENİN COCUKLUGUNUN GECTİGİ YERLERDE BİRİLERİNİN HAYATINA DOKUNACAKSIN... ONLAR SU ANDA BİLMİYORLAR AMA MUTLULUK VE NEŞE ONLARI BEKLİYOR... HERSEY GONLUNCE OLSUN.. YAZMAYI UNUTMA....BİZİ YANİİ...DAHA BEBİSİMİN HİKAYESİNİ ANLATCAM SANA.. BELKİ Bİ SONRAKİNİ DE HA..

Shade and Love dedi ki...

Hayal ‘cim,
Pozitif enerji ile dolu kalbin sana istedigini verdi. Biz de dostlarin, sevenlerin, okuyanlarin olarak tum ictenligimizle istedigin yeri cekmeni kodladik ve sonuc tam da istedigin yere gitmek oldu .
Sevgili Damla ve Tuna ,
Pozitif dusunce gucune sahip bir annenin cocuklari oldugunuz icin cok sanslisiniz .
Yeni sayfanizin , cok guzel anilarla dolmasi dilegiyle .

Sevgiler
Hasene

Gezgiçler dedi ki...

Belirsizlik, belirsizlik. Benim de en nefret ettigim ama 2 yildan beri icinde yasadigimiz durum. Umarim en kisa zamanda belirsizlikleriniz kaybolur ve hersey düzene girer...

Adsız dedi ki...

insan alışıyor- herşeye alışıyorsun..tebdil-i mekanda ferahlık vardır..
tekrar hayırlı olsun:)
tepişin annesi-esra

Berna dedi ki...

çok heyecanlı, çok!!!
planlarının ayağı yere basabilir artık.
ayrıntılı konuşamasak da henüz, ben bir plan yaptım bile:
havalar iyice soğumadan ilk yatılı misafiriniz olabiliriz :))

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun. Çok sevindim istediğin yer olmasına

Unknown dedi ki...

Merhabalar,

Bebeklerinizle yaşadıklarınızı bloğunuzda paylaşıyor olmanız pek çok anne için yol gösterici. Ben de size bebeğinizin banyosu için faydalı bilgileri bulabileceğiniz bir site önermek istiyorum. www.ilkbanyokeyfi.com adresinde, bebeğinize banyo yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, doğru su sıcaklık ayarına, bebekler için banyonun öneminden, banyo için gerekli malzemelere kadar bir çok önemli bilgiyi bulabilirsiniz.

Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde bebeğinizin ilk banyo keyfi resimlerini yükleyip diğer katılımcılar ile paylaşabiliyorsunuz ve GROHE termostatik batarya almak için de hemen %15 indirim çeki alabiliyorsunuz. Bebeğinizi sağlık ve mutlulukla büyütmeniz dileği ile…

Sevgiler…

cuckan dedi ki...

çok zor dönemler, her anne, eş, ve aslında her kadın için. Ama sonucun hakkında hayırlı olmasını dilemiştim, öyle de olmuş. ben de İstanbul'dan evime çok mutlu geri dönmüştüm, oldum olası nazından sıkıldığım için.Ama merak etme, İstanbul insanın yakasına yapışınca bırakmıyor zaten:)kısa süreli görüşmek daha bile güzel onunla...