Buyrun, ben

Buyrun, ben

30 Ocak 2010

İki çocuklu bir annenin bir günü

Uzun süredir bloğuma kişisel şeyler yazmadığımı farkettim.. Kendimle ilgili bişeyler anlatasım var oysa. Anlaşılmaya, dinlenmeye, sevilmeye ihtiyacım var. Kendimi ifade edemiyorum, edecek bir alan bulmaya ihtiyacım var.
Vakitsizlikten ne arkadaş edinebiliyorum ne de bulduğum arkadaşlarımı arayıp sorabiliyorum. Ne arkadaşlarımın yazdıklarını (bloglarını) okuyabiliyorum ne de bana yazılanları doğru düzgün yanıtlayabiliyorum :(
Olsun.. Ne yapalım..
Gene de beni okuyanlar varmış anladım, ne güzel, ben de yazayım o zaman.

İki çocuklu bir anne ne yapar, bakalım bugün neler yapmışım..
Sabah kahvaltıya anneme davetliydik.. Teyzemizle eniştemiz de gelecekti, onun heyecanıyla hazırlandık sabah.. Önce haftasonu klasiği, yatak keyfi.. Uyanan minikler annenin kucağında anne-babanın yatağına uçar, orada sütler içilir, anne baba tarafından minik ayaklar yenir, ısırılır, biraz sohbet edilir..
Sonra minikler kahvaltı ettiler.. Damla hanımla günün pazarlığını yaptık baştan, bugün gün boyunca ağlamak yok! Benim için günün en önemli anıydı, nitekim benimle olduğu sürece hakkaten hiç ağlamadı (babasıyla banyoya gidince bi posta ağladı sadece)
Sonra anneannelere gidip kahvaltı ettik cümbür cemaat.. Oradan, saat 11 gibi anne kız günü yapıp çocuk kitapları (pardon kipatları) fuarına gittik, anneanneyi de ayartıp götürdük (e o da benim annem :) ).. Damla çıldırdı kitapları görünce, ama onun da önlemini almıştık, sadece üç kitap alma hakkı vardı.. Tepe Nautilus'ta, kitapçıların standlarından oluşan bir ortam.. Ama aktiviteler çok başarılıydı ve kendimizi kaptırıp saatlerce eğlendik. Pandomim sanatçıları vardı.. Önce tiyatro yaptılar, kostüm giyip Kırmızı Başlıklı Kız ve Pamuk Prensen masallarını canlandırdılar. Sonra kukla yapma etkinliğine katıldı. Pandomimcilerden ip cambazlığı, top çevirme, halka atma.. gibi biçok şey yapıp, hepsinden birer maske kazandı.. Yemek yeme zamanı geldiğinde saatin üç olduğunu farkettim!! Kötü anne benii.. Daha da kötüsü, Burger King'den oyuncaklı menü alıp kızıma fast food yedirdim! Hamburger, patates, ice tea.. Uslu durduğu için bir hediyeyi hakettiğini söyledim ve çok güzel bir günü benimle paylaştığı için teşekkür ettim ona.. Kızım ödül olarak kipat istedi :)
Bir de markete uğrayıp ufak birkaç şey aldık.
Eve döndüğümüzde saat beş buçuktu. Biraz tv izledik, yemek yedirip banyo yaptırdık ve minikleri sırayla uyuttuk. Bu arada benim planlarım vardı (evi toplamak gibi) ama Damla'yı uyuturken uyuyakalmışım. Uyandığımda saat dokuz buçuk gibiydi.. Anca ayılıp kendime geldim (23.11).. Şimdi kahvemi içiyorum.. Sonra ortalığı toplayıp yatıcam.
İşte bir günüm böyle geçti.

4 yorum:

KEO dedi ki...

1-anne olunca kişisel = çocuk oluyor di mi :)
2-bugün biz de orda olabilirdik ama yarına kaldı...
3-yazıyı zor bir gün olduğunu sanarak okumaya başladım neyse ki eğlenceliymiş...
4-yorgunluktan onunla beraber sızıp kalmalar, uykuyu alıp gecenin bir yarısı uyanmalar, bir çocuk olmasına rağmen al benden de o kadar ama:)
iyi gecelerr

KEO dedi ki...

"ama" yı fazladan yazmışım:)

hayal dedi ki...

Keo'cum,evet galiba çocuk olunca kişisel diye birşey olmuyor. Melesa bu gece asıl planım kardeşimin yaşgünü partisine gitmekti ama kızımın kipat fuarı enerjimi bitirdi :) Ama hiiç şikayetçi olduğum sanılmasın :)
Zor günlerimiz de oluyor ama mutsuz günümüz olmuyor çok şükür...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Bişi sorucam.
e peki 17,30 da uyudular ya..
Sonra kaçta uyandılar.Yani gece uykusuna tekrar kaçta yattılar babında sorucam da..Soramıyorum bir türlü..Gecenin bir yarısı uyanmışlardır mutlaka..