Buyrun, ben

Buyrun, ben

12 Ağustos 2009

Buzdolabımın kapağı


Bu sadece üst kapak... En kıymetli parçalarımın yer aldığı kısım. Seviyorum ne yapayım.. Oraya yeni bir magnet yapıştırdığımda, en az (abartmıyorum en az) bankadaki kasaya bir altın bilezik koymuş kadar ya da derin dondurucuya bir poşet daha anne sütü koyabilmiş kadar seviniyorum.
Sürekli buzdolabımın kapağını seyrediyorum.
Bu yerlerin çoğuna ben gitmedim, bizim ikizanası Neslihan gitti. O kendine değil bana alıyor gittiği yerlerden magnetleri (hatta bu yaz tatilinden getirdiklerini verirken -benim koleksiyonum sizin evde- dedi :))
Bu yerlerin tümüne gittiğimi hayal ediyorum.
Aklıma gelenlerin doğum yerlerini yazayım:
Amsterdam Berlin Stuttgart Paris Londra Güney Afrika Rodos Santorini Prag Danimarka Motreal Washington Tayland Mısır Roma Pisa Venedik Münih Hırvatistan Floransa Algarve Stockholm St Petersburg Moskova Safranbolu Giresun Bodrum Kapadokya Antalya Kdz Ereğli Alaçatı Alanya İstanbul Fethiye Şarköy Ölüdeniz Amasra Kümbet Altınoluk Akçay...
Aa... o kadar da çok değilmiş... :(
Yani kısacası beni mutlu etmek ve çıktığınız seyahate olan kıskançlığımı azaltmak çok basit: Alırsınız gittiğiniz yerden bir magnet, o kadar....

7 yorum:

annesiningülü dedi ki...

tamam aklımızda bulunsun :)

ela selin dedi ki...

iyi seni mutlu etmek kolaymis:))
bu sefer alamadik ama bir dahaki sefere.
geldigimizde görüselim mutlaka olur mu??

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

İki tane alsınlar, ben de bayılıyorum;) Ya da sen bana ben sana?

Gezgiçler dedi ki...

Bu hastalik banada bir arkadasimdan gecti:-) Amaaaa bakmasi cokk güzel oluyor gercektende. Hos bizim ufakliklar bu aralar bu benim bu benim diye atliyorlar, ben de ayni senin gibi en sevdiklerimi üst kisma aldim.

hayal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ela selin dedi ki...

Aldım numarayı. Silebilirsin artık.
Hafta sonu bekliyoruz.

hayal dedi ki...

Bahar, bulunsun bakalım :)
Özlem, evet evet bence de görüşelim. Numaramı vereyim sana
Bulunur hint kumaşı, ok.dir :)
Gezgiçler, ben alt bölüme kızımın ilgisini çekecek oyuncaklı şeyler ya da bozulup kırılmayacak şeyler koyuyorum, oynuyor onlarla (üzüm salkımı, aydede ve yıldız vs)..