Buyrun, ben

Buyrun, ben

24 Ocak 2009

Küçük kara balık


İkinci tiyatro deneyimimizin ilkinden daha başarılı olduğunu belirtmeliyim.

Profilo Alışveriş Merkezi'nde Kido'nuın sponsor olduğu ücretsiz bir oyun olan Küçük Kara Balık'a gittik.

Oyunun başlangıcında salon çok karanlık olduğu için ve biz de biraz arkalarda olup iyice karanlıkta kaldığımız için sanırım, Damla hanım biraz korktu, çıkmak istedi. On onbeş dakika da oyunun başlamasını beklemiştik, bu da sanırım biraz etken oldu sıkılmamızda.
Biz de en önlerde boş bir yere geçtik, sonra da Erin Beylerle birlikte merdivenlere yayılıp izledik oyunu (boyumuz koltuklara yetmediğinden sahneyi göremiyoruz da :) )
Geri kalanı iyiydi, konuyu anladık, takip edebildik. Kostümler gerçeklerine benziyordu, deniz canlılarının ne olduklarını anlayabildik. Bir tek kertenkelenin (denizde ne işi var kertenkelenin, bence yavru timsahtı o aslında) sahneden düşüşü bizi biraz korkuttu.
Bir de önceden bildiğimiz, tanıdığımız, elimizle dokunduğumuz Salyangoz'a (saylangoz :) ) sümüklüböcek demeleri biraz kavram kargaşası yarattı ama olsun o kadar :)
Babamızın süper fikirle, görüntüler kötü de olsa çektiği fotoğraflar ve görüntülerle, oyunu evde de tekrar hatırladık, öyküyü baştan anlattık.. Bakalım birkaç kez daha bu görüntüleri izleyip sonra tekrar götürücem Damla hanımı inşallah. Daha farklı izleyecek mi, hatırlayacak mı merak ediyorum.
Günün takıntısı: Denizkızı diyil pamuk prenses.
Günün bonusu: Erin Beyler ve valideleri ile içtiğimiz sıcacık kahve :)
Günün yeni bilgisi: Doktor amca annenin dişlerini tamir ediyor (bu kez korkmadan, elimi tutarak izledi diş tedavimi.. Sanırım Tübitak yayınlarının Doktorda isimli kitabı son doktor muayenemizin ve dişçi ziyaretimizin daha kolay ve uyumlu geçmesinde etken.
Günün tatlısı: Damla sakızlı aşure hahahaha ay ne saçma espriydi kendim yaptım kendim güldüm zaten.

8 yorum:

KEO dedi ki...

minikler iyice kanka oldular maşallah, takip ediyorum:)biz de oyunun süresi bitene kadar gidicez kısmetse,
sevgiler
Özgür

AycA dedi ki...

espriyi ikinci okuyuşumda anladım :))))

AycA dedi ki...

Keo görmen lazımdı aslında neden yazmadım ki bloguma.. sabah birbirlerini gördüklerinde bizi bırakıp //türk filmi edasıyla // birbirlerine sarıldılar..
sen niye yazmadın aybala günün romantizmi diye şimdi gidip yazıyorum hemen ben

KEO dedi ki...

harika:)) çok tatlılar maşallah.
bu arada Aybala kelime doğrulama beni ço zorladı aynen şu çıktı:))"sessesse"..

hayal dedi ki...

Ayca, :) Evet yazacaktım unutmusum :)
Keo, :))) o kadar cok heheheh yaziyorum ki onsan sesese cikmistir :)))
Onu kaldirinca cok spam geliyor sinir oluyorum da ondan koymustum. Bazen ben de giremiyorum iki uc kerede ama...

Adsız dedi ki...

ben seni yerim o ne bakış o ne hanım oturuş allah seni nazarlardan korusun

Betül KAVAL dedi ki...

bende inşallah götürücem Kağanı Sıkılırmı bilmiyorum ama denemek istiyorum..

Sen çok tatlısın bakışlarını severim senin..

şugibi dedi ki...

posttan bağımsız olarak nasılsın diye sormak istiyorum ben. bebekle ilgili duygularını öğrenmek istiyorum.