Buyrun, ben

Buyrun, ben

23 Ocak 2009

Son yılların en ağır gribi

Evet, işte bunu ben geçiriyorum.. Yatağa serildim günlerdir yatıyorum :(
Damla hanım da benimle beraber (çok şükür o daha hafif atlattı)
Oğluş ne alemde bilmiyorum.. (Bu arada insanoğlu ne nankör di mi, nasıl da kolayca alıştım bu fikre, oğluş, hehehe :) )
Damla hanım 12 Ocak itibariyle ilk kez "Ben doktor olucam" dedi..... Bunu duymak istediğimden emin değilim.
Ben ilk kez 5 yaşında demiştim.
Evvelki gün de, işten gelip yatınca geldi,
"Anne hasta oldun mu" dedi, gitti, doktor aletleri oyuncaklarını getirdi ve aynen şöyle dedi:
"Ben bunu bir muayene edeyim"
Evet, bunu dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benim gecmis olsun..benim kardesimde kucucukten derdi doktor olucam diye..oldu da biliyosun.

bu arada junior mucizem nasil ?