Buyrun, ben

Buyrun, ben

7 Ekim 2007

Tek elle neler yapamazsınız?

1. Diş fırçanıza macun koyamazsınız
2. Tuvalet kağıdına (ters taraftaysa) uzanamazsınız
3. Saçınızı atkuyruğu yapamazsınız
4. Sütyeninizin arkasını kopçalayamazsınız
5. Kolyenizi (bazen de saatinizi) takamazsınız
6. Hazırladığınız ekmek arası sandviçi streç filmle kaplayamazsınız
7. Şişenize basmalı pompadan su dolduramazsınız
8. Lastik ayakkabınızı bağlayamazsınız

Liste uzayıp gidiyordu ama çok moralim bozuldu, durdum.
Üstelik bunlar daha sabah sekiz olmadan, evden çıkmadan yapamadıklarım.

Demek ki neymiş, doğum sonrası eliniz ağrırsa, iki ay beklemeyin, derste gördüğünüzde bile dikkate almadığınız tuhaf isimli bir hastalığın (bkz. De quervain tendiniti) sizi bulabileceğinden şüphelenip DOKTORA GİDİİİNNNN!!!!!

4 yorum:

tepişin annesi dedi ki...

Hayalcim iyileş hemen de -yap şu tek elle yapamadıklarını:)

Adsız dedi ki...

canım benim geçmiş olsun sanırım bu kaz zadelenmesi gibi bişii mi??
kızımızın bol bol rrsimlerini koymuşsun herbirini seve seve baktım allah bağışlasın.. akşamlar olmaz sna şimdi ananesi mi bakıyor neyseki bayram tatilimiz var azıcık doymasanda birlikte zman geçirirsiniz.. iyi bayramlar canım öpüyorum ikinizi de:))

Age35 dedi ki...

Hayal çok geçmiş olsun =(

Bebekhikayesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun...