Buyrun, ben

Buyrun, ben

1 Ekim 2007

Başıma gelenler.

Ben bugün işe başladım ya aylardan sonra..
Ben doktorum ya..
Doğum yaptırırım ya..
Ameliyatlar yaparım ya..
Hasta muayene ederim ya..
Nöbetler tutarım ya ayda yedi kez..

Ayrıca yeni anneyim ya..
Altı aylık bebeğim var ya..
Onu emzirir, üstünü değiştirir, kucağımda taşır, sever, oynar, kollarımda sallayarak uyuturum ya..

Ayrıca günlük normal işlerim de var ya benim.. Yemek yerim, evi toparlar, her akşam kızımı yıkar, işe gidebilmek için günde bir - birbuçuk saat araba kullanırım ya..

İşte bu resimdeki de benim kolum. Sol kolum. Bu alçıdaki.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayalcim hayırdır ? Geçmiş olsun..

funda dedi ki...

geçmiş olsun hayalcim,nasıl oldu bu,öpüyorum ikinizide damla çok şeker onu bırakıp işe başlamak eminim çok zor olmuştur senin için...

tedarikmucize dedi ki...

Çok geçmiş olsun. nasıl oldu yaa :(

Adsız dedi ki...

hayalcim inanamadım ya..çok geçmiş olsun..ne oldu?
slingimiz kumaşın yapısından dolayı olmadı..yani aslında oldu da yan tarafları ben kumaşı yanlış aldığım için biraz zayıf kaldı..
esra b.

AycA dedi ki...

çok geçmiş olsun hayalcim ve allah kolaylık versin...sen doğum doktoru musun ?:))) ne hoş ..

Anne ve Bebisi dedi ki...

aaa cok gecmis olsun:(

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Hayal,

Geçmiş olsun senin icin.

Alci = cast

Ama neden alci senin resimde?

I hope you get well soon,

Gorusuruz,
Suleyman.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ne oldu ya

hayal dedi ki...

tesekkur ederim iyi dileklerinize...
tendinit oldum ve malesef bir aydir gecmedi.
umarim artik iyilesecek!!!

Esra dedi ki...

Hem anne olup hem de calismak cok zor. Kolay gelsin ve cok gecmis olsun.

Bu arada sari tirtila bayildim... biblo masallah!

Sevgiler
Esra

ilkays dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun.
Bir süredir sessiz sessiz blogunu takip ediyorum.
Damlayı da güle güle büyüt çok tatlı maşallah.
Biz de yeni blogculardanız, bekleriz :)
15 Ekimde ben de işe başlıyorum ve nasıl yapacağım bilemiyorum.

ruchan dedi ki...

çok geçmiş olsun... Noldu ?

AycA dedi ki...

ne olduğunu bilemedim ama benimde şu anda sol bileğim sarılı aynen senin gibi ..(

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.

AYSUN dedi ki...

Çok geçmiş olsun:( bebek de bundan çok etkileniyordur sanırım:(