Buyrun, ben

Buyrun, ben

30 Temmuz 2006

Hayat mı daha manyak ben mi?

Hayatın benden bekledikleri birçok zaman benim ondan beklediklerimi aşıyor..
Bu nasıl birşeydir anlamakta güçlük çekiyorum.
Bize maaş diye verdikleri para ev kiralarını tek başına karşılayamıyor
Ben ne zaman İstanbul'da daha iyi bir eğitim alırım diye buraya gelmenin hata olduğunu kabul edeceğim?
Çeyrek altın 53 lira olmuş
Nasıl yani ya...

Hava 32 derece.. Pazar günü seçenekleri arasında (olmayan) bahçeli evimin (olmayan) serin bahçesinde kahvaltı etmek, boğazda yürüyüş, ya da uzuuun uzun uyumak varken, ben en keyiflisi olan "hastanede nöbet tutmak"ı seçtim. Bu pazar bence herkes gidip nöbet tutsun. Böylece hayat bunu ceza olarak gördüğümü anlamaz ve bana bunu yapmaktan vazgeçer.

Bu TUS'ta da yeni asistanlar gelmiyor kliniğe. Bu da demektir ki seneye Haziran'a kadar işyükümüz hafiflemeyecek.. Sayımız artmayacak. Nöbetlerimiz azalmayacak.

Ben kendime acımaktan vazgeçemeyeli aylar oldu. Tamam kabul ediyorum en yakın arkadaşım progesteronun da etkisi var bunda (intihar eden kadınların çoğunluğu bunu progesteron etkisindeyken yapıyordur eminim, yani adet öncesi dönemde ya da gebeyken).

O kadar yüksek doz prog. alıyorum ki, saçlarım hızlıca uzadı beyazlar arttı, araba kullanmıyorum, başım dönüyor dünya durmadan dönüyor, uykululuk hali diz boyu, bir salaklık bir unutkanlık sormayın.

Ben hiçbirşeyden mutlu olmayan bir tip mi oldum?

Anna konuşmaya başladı, telefonda Tante komm dedi. Teyze gel de dedi. Keşke bu kadar uzakta olmasa.. en azından yılda bir iki kez görebilsem.
Bak işte bunda da mutsuz olacak birşey buldum

8 yorum:

bgm dedi ki...

Sevgili Hayal,
bunlar senin hormonlarının sana bir oyunu.. :)
Kendine dikkat et!
Sevgiler,

Aysel dedi ki...

Merhaba Hayal, umarım 9 ay sonra bebeklerini kucağına alırsın.

Carrefour'dan aldığın koşu bandın hayırlı olsun. Ben 5 ay önce Kipa'dan koşu bandı aldım. Çok da memnun kaldım. Ama şimdi evden uzakta olduğum için kullanamıyorum. Aslında sabahları dışarıda yürümeyi çok sevdiğimden sabah yürüyüşlerinden sonra 20 dakika tempolu olarak koşu bandını kullandım. Senin de seveceğine eminim.

Pareo Anne dedi ki...

merhaba
bloguma bıraktığın yorum sayesinde blogunu keşfettim.
öncelikle tebrik ederim. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Sağlıklı bir hamilelik geçir inşallah. güzel haberleri vermeye devam et, artık ben de blogunu takip ediyor olacağım.
sen istanbulun sıcağından şikayet ediyorsun ya, biz izmirde 38 derecede ne yapacağımızı bilemiyoruz. Geceler klima olmasa nasıl geçer tahayyül bile edemiyorum. cehennem gibi resmen. bir de bu sıcağa rağmen, sanki fırının kapağını açmışsın gibi sıcak ve deli deli esen bir de rüzgar var. tozu dumana katıyor. ağzın burnun toz doluyor, dışarı bile keyifle çıkamıyosun. evde hapsolduk kaldık. sürekli klimatize olmuş ortamdan dolayı da kızımın burun akıntısı hiç geçmiyor, ee eşim eylülde yurtdışına gidiyor, işsizim, iş bulamıyorum...daha sayayım mı...gördüğün gibi benim de seninle yarışırız bu kötümserlik konusunda...
ama senin de benim de iyi olmak zorunda olmamız için çok iyi, çok geçerli bir sebebimiz var. ben bir anneyim, sen bir anne adayısın. herşeyden öte onlar için güçlü olmak zorundayız. buna mecburuz hatta.
öpüyorum...

ErzaciCiragi dedi ki...

Tohtur apla;
Progesteron'a kızmışsın da, Testestoron iyi mi? Değil. O da pis. Ne çekiyorsak şu hormanlardan ya :)

ah benim yarim, aklım dedi ki...

sabah onu konuştuk babamla, en zor meslek doktorluktur diyoruz, madalya verilmeli diyoruz,
biz doktorlara şükran borçlu olduğumuzu biliyoruz. ve senin vesilenle hepsine kocaman bir teşekkür ediyoruz.
teşekkürler efenim.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Hayal,tebrikler. Bebişlerini sağlıkla kucağına almanı diliyorum.Hayırlı nöbetler.Sevgilerimle...

crystalsdreams dedi ki...

bugün döndüm yazlıktan..ve geçen hafta şarköyde olduğunu şimdi gördümmm!
hayal hanımcımm,bana kahveye gelseydinizz yaaaa!
bilgi içinn; şarköy'ü geçip sahil yolundan bi 10 dakika daha devam edince varırsınız mürefteyee:)

bi daha ağlamanı beklemeden,hatta bolca gülerken ve daha çok gülmek içinnnn :) şarköy'e düşerse yolunuz,lütfen bana haber uçurunuz,inan elini soğuk sudan sıcak suya sokmammmmm:)

hayal dedi ki...

bgm, haklisin dikkat etsem de unutup canavarlasiyorum zaman zaman
obezanne, tsk. disarida yurumeyi ben de seviyorum ama ortam musait degil ki
nefin, 10 yil adanada yasadigim icin anliyorum seni ve o sicagi :)
cirak kardes, test. iyidir cildi guzellestirir
0532, burcu, ikinize de tesekkur ederim
crystal, ben ne yaptigimi biliyor muydum ki gecen hafta sonu.. ama bir daha gelirsek soz :)