Buyrun, ben

Buyrun, ben

23 Ağustos 2012

Bodrum'da hayat nasıl gidiyor?

Henüz rayında gitmeyen yanları var tabii, ama yavaş yavaş oturuyor parçalar yerli yerine.
Havalar serinlemeye başladı, gece önce sıcaktan uyanıp balkon kapısını açıp sonra da üşüyüp üstünüze bir pike aldığınız günler geldi Bodrum'da (neyse ki). Gerçi sivrisinekler hız kesmedi, haşat ediyorlar buldukları her yumuşak cildi.
Hastane yeni alışıyor hekimlerine + hastalarına. Odam odaya benzemeye başladı, kahve kokusu ve kan kokusu yavaş yavaş birbirine karışmaya başlayınca. Tek tük başlar tabii hastalar, zamanla artacak, şimdilik sakinliğin tadını çıkarmalı. Masaya bir çerçeve alıp bebeklerin resmini koyunca tam doktor odası olacak, yıllarca hayalini kurduğum.
Ev eve benzemeye başladı, balkonunda salıncak ve ocağında çayıyla. Tabii sevgili gelince bir haftalığına da olsa, bu yüzden ev ev oldu bence. Tabii bir de telefon, internet, hepsi gerekli evi ev yapmak için, değil mi?
Bodrum eğlencede, sabahlara akmada. Gece bebekler uyuduktan sonra sevgiliyle el ele bir denizkıyısı yürüyüşü, tadından yenmez.
Gitmesen sevgilim, ya da hemen geri gelsen?

1 yorum:

annecik dedi ki...

YAVAŞ YAVAŞ SİNDİRE SİNDİRE OLSUN ACELEYE GEREK YOK BENCE BAK BEN 7 AY İÇİNDE 2Cİ KEZ EV TOPLUYORUM VE 2 Cİ KEZ YERLEŞECEK AMA VUCUDUM YORGUN KAFAM YORGUN RUHUM YORGUN BİRDE OKUL TELAŞI VAR BARİ SEN GÜZEL BODRUMDA SİNDİRE SİNDİRE TADINI ÇIKARARAK YAP BUNLARI BİZDE SENİ OKUDUKÇA CESARET ALALIM KUZUCUKLARINI KOCAMAN KOCAMAN ÖP YENİ BİR MEKANDA YENİ BEBEKLERLE YENİLEN SEVGİLER