Buyrun, ben

Buyrun, ben

28 Nisan 2010

İki çocukla neler yapılır - 2

Alınır çocuklarla anneanne, valizler hazırlanır, atlanır arabaya, Batı Karadeniz turuna çıkılır.
Vallahi de çıkılır.

Süper keyif alınır, şahane yemekler keyiifle yenir, hava da bal gibidir tadından yenmez, gezilir, gezilir, gezilir.. Kilo da alınmadan geri dönülür hahahay

Ama Safranbolu'ya gittim de lokum da yemedim ya ne irade di mi :)

Bi de Amasra'da fırtına olmasaydı daha bi şahane olurdu ama neyse hadi :))) Buyrun, böyleydi seyahatimiz:

4 yorum:

zühra dedi ki...

Merhaba, bu tatilde bende 2 çocukla hem de Batı Karadenizdeydim. Kardeniz Ereğlisi, Amasra, Bartın,... Aynı zamanda aynı yerde tesadüf işte.

nohut oda dedi ki...

ne guzel hıc aklıma gelmemıstı oysa bende cok ıstıyorum oraları gormeyı:))
harıka bır secım olmuş..

eceren dedi ki...

Hoşgeldiniz Amasra'ya.Sessiz takipçiniz olarak keşke sizi daha yakından görebilseydim.Amasra'daki Poyraz Fırtınası bugün hala devam etmekte.
Sevgiler.
Zeynep

ÇAğ dedi ki...

Aybalacım, biz hala savaşa gider gibi hazırlanıyoruz hemde teeeek çocukla, imrendim size, valla imrendim, ama senden de böyle bir atraktif tatile beklerdim:)))