Buyrun, ben

Buyrun, ben

3 Eylül 2009

Şıpıdık terlikler

Ben malesef yetenekli bir insan değilim. Gördüğüm şeyleri bile taklit edemem, hele annem gibi kafamdan uydurup bazı şeyler yapmayı,mesela el işi, yemek, sanatsal şeyler -resim, dikiş, hiç beceremem (bir anaokulu öğretmeni gibi titizlikle ve müthiş bir hayalgücüyle annemin Damla hanımla yaptığı aktiviteleri gören inanamaz)...
Ben anca bazı faaliyet kitapları alır kızımla onları yaparım (ama yine de benzemez aslına o ayrı)..
Damla hanım evvelki gece tek başına uyuduğu için ödülü haketti.. Ne alalım annecim sana dedim, "kipat" cevabı hiç gecikmedi.. Nasıl kitap? "faaliyetli kipat"
Başak'ın doğumgününe de gideceğiz ona da bir hediye alalım mı?
"Ona da kipat alalım, bir kipat ona bir kipat bana, iki kipat alalım"
Bu kipat'ı aldık.. Faaliyetleri basit, ben bile yapabiliyorum (hem de sabah altıda uykumun derinliklerindeyken)
Şıpıdık terlikler minik ayaklara çok yakıştı:))))) Not: Kızım ayak parmaklarına dokundurtmaz ve hemen hemen hiç parmakarası giymez.. Bunları kendi yaptığından herhalde çok sevdi :)
Bu arada, not almak adına:
Kipat
İyi cedeler
Mami
Çoğu k'lere de t diyor, çok sevimli oluyor (babacıt mesela, ya da bardat..)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

benim 27 ayılk oğlumda k leri d ve t olarak çıkarıyor. ben sorun myapmıyorum ama yakın çevre beni sinir ediyor ama bana o kadar tatlı geliyorki o tonusması :D

hayal dedi ki...

Merhaba Meral,
ben hiç endişelenmiyorum çünkü hüç k'lere t diyen yetiştin görmedim :)
Senin gözlerin ne renk sorusuna aldığım 'mami' cevabı da çok hoşuma gidiyor, zira maviye mami diyen yetişkin de görmedim :)

ÇAğ dedi ki...

Hayalcim bekliyorum mailini ben bulamadım blogunda
Öptüüüm

hayal dedi ki...

zeynep, Timaş yayınları Bugün ne yapayımDı sanırım.. şu an yanımda değil de bakamadım :)
Çağ, zkubat@yahoo.com.. Teşekkürler