Buyrun, ben

Buyrun, ben

18 Mart 2006

hastane

insanın tüm yaşamını işinin alması ne fena birşeymiş.. işteyken işteyim de evdeyken de aklım işte :( sabah nöbetten geldim, yattım, yemek yedim, duş aldım, daha bisürü şey yaptım ama ayaklarımın ağrısı geçmediiii :((
işte bizim hastane:


gelecek de ümitsiz ve karamsar, zorunlu hizmet yasası çıktı. evlerimizden alıp savuracaklar bizi doğuya. yani eğer zorunlu hizmet geleceğini bilseydim girmezdim uzmanlık sınavına..
bunun dışında gelecekte tüp bebek uzmanı olmak istiyorum, almanyada sertifika almak için orada geçireceğim altı ayın finansmanı olarak burs bulabilmek için bilimsel yayınım olması gerekiyor diye bilimsel çalışma yapmaya başlıyorum. inşallah başarabilirim :)
geleceğe dair ümitlerim, dualarım ve hayallerim:
bebekler
sorunlu hizmete gitmemek
tüp bebek uzmanı olmak
bu yaz viyanaya gitmek
ühü ühüüü yine aklıma geldi kocam gitmek istemiyor :((

işte viyana.....

2 yorum:

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

zorunlu hizmet yükümlüsü olan ama evlenerek yırtmış bir öğretmen olarak seni anlıyorum.siz de evlilikle yırtılmıyor mu????
bu arada ayca nın blogunda laserle lenslerden kurtuldugunu yazmışsın bende cok istiyorum ama 2 dr'm de yaptırma dediler niyeyse... ilerde sorun cıkıyormus sen yaptıralı ne kadar oldu?hala memnunmusun?nerde yaptırdın? :)

hayal dedi ki...

Ben yaptirali yaklasik 5 yil oldu. ilk baslarda bazi sikayetlerim oldu ama artik ameliyat oldugumu bile unuttum. ist cerrahiden sinan gokere yaptirmistim ama artik biraz poposu kalkmis cok para istiyormus diyorlar.
zorunlu hizmette es durumu var ama esim devlet memuru degil bu nedenle emin degilim ne olacagindan. ikimizi birlikte yollayabilirler.