Buyrun, ben

Buyrun, ben

15 Ocak 2024

İnsan el bileğinin kıymetini ne zaman anlar?

Aylardır süren bilek ağrım, geçmedi ama şiddetlendi. Aslında ben biraz çamura yattım, geçmesi için pek de bir şey yapmadım. Fizik tedaviye gitmedim, kolumu dinlendirmedim. Atel dediler takmadım (bu filmi görmüştüm, ateli günlük hayata entegre etmek zor diye takamıyorum dedim - yine).

Bundan 16 yıl önce yine aynısı olmuştu. Ateli tak(a)mamıştım, habire çıkartıp durmuştum. Ortopedinin hocasını darlıyordum bileğim de bileğim diye. Doğum yapmıştım. Atelle nasıl bebek emziricektim? Ayrıca cerrahi bölüm asistanıydım. bileğimi kullanmadan nasıl doğum, ameliyat vs yapabilirdim? 

Sonuçta ortopedinin hocası bileğini uzat bi bakiyim deyip çat diye alçıya almıştı. Aman Allahım'dı, şimdi nasıl olacaktı? Fakat üç haftalık zorunlu istirahat sonrası iyileşmişti bileğim.

O zaman (s.çt.ğımın fibromiyalji tanısı yoktu daha, önümüzdeki yıllarda fibrolarımdan ne kadar çekeceğim hakkında bir fikrim de yokjtu açıkçası).

Şu anda da aynı filmi izliyor gibiyim. Ağrım azalacağına gitgide artıyor. 

Tövbelerim olsun.

Hiç yorum yok: