Buyrun, ben

Buyrun, ben

1 Temmuz 2010

Herşey için teşekkür ederim

Bir makale okuyordum, Yonca Tokbaş, yüksek sesle ağzına tuzlu sular dola dola herşey için teşekkür ettiğini yazmıştı, gözlerim doldu okurken...

Ben de teşekkür ederim herşey için, dedim kendi kendime...

Sabahları gözümü açtığımda içimde burukluk yerine sevinç olmasını sağlayan iki küçüğüm için.. minik kalplerim için.. beni koşulsuzca seven, öpüp koklamaktan bıkmadığım, avucumun içinde ellerini tutarken sevinçten ağladığım bebeklerim için... Yüzlerine bakarken kendimi gördüğüm, sarılınca mutluluktan uçtuğum yavrularım için..
Benimle bu güzel aileyi paylaşan, beni ben yapan, büyüten, okutan, seven, kaprislerimi - kıskançlıklarımı - öfkelerimi gören, sessizce izleyen, sakinlediğimde beni eskisi kadar sevmeye devam eden, benimle anne - babalığı paylaşan, hayatı paylaşan, ortağım kocam için...
Beş yaşında olmaya karar verdiğim mesleğime sahip olduğum için.. Sancı çeken güzel annelerin minik meleklerini kucaklarına almalarına yardım edebildiğim için, bebek kokusunu defalarca ve tekrarlarca içime çekebileceğim için... Yaşıtlarımın dörtte biri işsizken ortalamanın üzerinde bir maaşla çalışabildiğim bir işim olduğu için...
Bu yaşımda hala annemin kuzusu olduğum için, güzel annem yanımda olduğu, beni anladığı, beni tanıdığı, düşündüğüm şeyleri benden önce bildiği için..
Allah korusun bana bişey olsa güzel çocuklarıma sahip çıkacaklarını bildiğim, onları en az benim kadar seven anne yarısı teyzeleri olduğu için.. Kanlım olsun kardeşim olsun, başım sıkışırsa yanımda olacaklarını bildiğim kardeşlerim için.. teyzelerim kuzenlerim için...
Eşimin ailesi benim de ailem olduğu için.. İyi günümde kötü günümde, öz annem babam kardeşlerim oldukları için.. Bişeye ihtiyacım olduğunda, bişeye sevindiğimde, bişeye üzüldüğümde dünyanın taaa öte yanından yanımda olabilen üçüncü kızkardeşim için..
Evim için, yuvam için, param için, arabam için, gidebildiğim seyahatler için, sahip olmak isteyip de alabildiklerim için.. verebildiklerim için.. yardım etmek isteyip de edebildiklerim için.. yardıma ihtiyacım olduğunda yardım edenlerim olduğu için...
Varmak isteyip de gidebildiğim yerler için...
Olmak isteyip de olabildiğim şeyler için...
Hepsi için çok teşekkür ederim.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Gözlerden süzülen yaslarla: Hep mutlu ol...


Kalbi dualarla...



TülayK

Bilges dedi ki...

ben de teşekkür ederim.. her umutsuz hissettigimde blogunu acıp bastan asagıya tekrar tekrar okuyup rahatladıgım icin.... gelecek güzel günlerin umudunu bana hissettirdigin icin...

anne kaleminden dedi ki...

bende teşekkür ederim hayal, burada olduğun için, böyle samimi bir blogun olduğu için :)))

şugibi dedi ki...

bunların hepsi senin iyiliğinden biliyorsun değil mi?. ben de teşekkür ederim sana, orda olduğun için.

Adsız dedi ki...

Bodrum'un denizinden mi ne ben de sıkça teşekkür ediyorum:)
sana da teşekkürler...
dilara

ayşegül dedi ki...

ne güzel bir yazı,
elinize yüreğinize sağlık.
bende teşekkür ederim izleyecek böyle güzel bir blog hazırladığınız için :)
sevgiler...

AycA dedi ki...

doktor olunca daha mı bir pozitif oldu hayat :))) harika olmuş böyle.. süpersin!