Buyrun, ben

Buyrun, ben

11 Temmuz 2010

Hey gidi koca çınar

Babamın emaneti, ailemin en büyüğü, güzel yüzlü, nur sakallı dedem benim..
Böyle yağmurlu bir günde (babam gibi) devrildin gittin..

Hey gidi nur yüzlü güzel dedem,
gelecektim, ben bakacaktım daha size, bahçenizde oynarken çocuklarım sohbet edecektik biz, babamı hatırlayıp gözyaşı dökecektik, sonra dua edecektik, sonra gülecektik çocuklara bakıp bakıp..
Nenem bana bakıp babamı hatırlayıp her seferinde ağladığında kızacaktın ona..
Kimselere öptürmediğin elini bana ve çocuklarıma öptürecektin..
Sarılacaktın bana.
Ah nur yüzlü güzel gözlü dedem..
Böyle biz uzaklardayken gittin.
Yetişemedik
Sana da, cenazene de..
Nöbette olmasam uçar gelirdim dedem. Ah dedem.
Nur içinde yat güzel dedem.
Ben gözyaşlarımı burdan yolluyorum sana, uzaktan ediyorum dualarımı, o da olur be dedem..
Allah rahmet eylesin, mezarın ışık dolsun dedem.
Hoşçakal beni babamın toprağına bağlayan dedem

4 yorum:

ÇAğ dedi ki...

Aybalacım başın saolsun, nur içinde yatsın dedeciğin:(((
Öptüüüüm

Shade and Love dedi ki...

Basin sagolsun . Topragi bol olsun nur yuzlu dedeciginin .
Isteyip de gidememek , uzaklardan yolcu etmek zor bi duygu .
Sevenlerine , geride kalanlara sabirlar diliyorum.
Hasene

Fatma dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.

zühra dedi ki...

Başınız sağolsun. Geride kalanlar uzun ömür ve sabır diliyorum.