Buyrun, ben

Buyrun, ben

24 Ocak 2010

Bizim evde yaşayan minik ayaklar

Buyrun.
Burdan yeyin.

16 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

pes.. bu kadar olur. benim tuna'nın da ayak başparmağı geriye kıvrık. öperim o bezelye tanesi gibi parmaklardann

cenebaz dedi ki...

Hangisinden başlamalı? İkisi birbirinden tatlı:))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Tam yemelik ikisi de, insan kararsız kalıyor ama, hangisinden başlasa:))
Kocaman öperim o iki tontiş ayakları:))

ÇAğ dedi ki...

Tırnaklar kesileceeeek:) tombiş ayakları bende öperim, gıdıklanmassa tabi...
Öptüüüm

hayal dedi ki...

Hülya, diyorum ya seninle ortak yanlarımız çok diye :) Ortak yemelik ayaklar da var desene...
Çenebaz, Rapu, birinden başlayınca arkası geliyor :)
Çağlayan, tırnaklar battığı için (benden alınan iyi özelliklerden biri) az kesmeye çalışıyoruz :(

Adsız dedi ki...

Ben Tunanın tombik ayak üstü kısmını alabilir miyim? :))
Begüm

Seren dedi ki...

Bu ayaklar yenmezde ne yapılır,Hayal'cim benim için de ucundan ısırsana acık :)

ela selin dedi ki...

ay ay çok tatlılar. yerim ben o pamuk ayakları..

şugibi dedi ki...

bebek özledim:(

Şenay- Doğam dedi ki...

Maşallah o tontona.. dedıgın gıbı tam yemelık..

Bır yemelıkte bızım evde olsa..Kurbaanın ayakları artık yemelıgı gectı :)

AycA dedi ki...

küçüğü büyüğüne yaklaşıyor :=))
miss misss

hayal dedi ki...

Begüm, verdim ya buyrun yeyin diye :) Al ye....
Seren, ısırdım gitti
Özlem, pamuk pamuk hem de nasıl :) Ye ısır yumuşacık
Hilal, ben bile özlüyorum dana büyüdükçe :)) Yuh dediğini duyar gibiyim :)
Şenay, büyüklükleri de ayrı güzel ama.. Olgun şeftali gibi hehe :)
Ayça bi görsen de yesen :)

Adsız dedi ki...

nefisler.
çıtır çıtır yemelikler, insan bakmaya doyamıyor.
ay gözlerim doluyor yine.
40'ımızı da doldurduk ama hormon dediğin böyle bişey işte...
Dilara

NiLaY dedi ki...

bayılıyorum çocuk ayak fotolarına ben de bol bol fotoğraflıyorum kızımınkileri :) ama sizinkiler de pek şekerler yani, maşallah :))

Adsız dedi ki...

Şu minik olan tam kurabiye :)
Çok tatlılar maşallah
Sevgiler
A.B

Filiz Morkoç dedi ki...

Yedim gitti bu bezelye parmakları.. Çok tatlılar çok...