Buyrun, ben

Buyrun, ben

20 Aralık 2009

Tuna beyin minik inci tanesi.

Minik inci tanesi.. dün geldi.. hoşgeldi..
Dünyanın en kıymetli iki istiridyesinden birinin içinde....
Aha da buraya da yazıyorum, (inşallah da diyorum), Tuna da ablası gibi çıkaracak dişlerini, sessiz sakin derinden.

Bu postla ipilgisiz not:
Oyuncak kiralayan bir servis, web sitesi vs olan ve varsa haberi olan var mı? Tuna için şöyle büyük, basmalı, müzikli, sesli, yürüyen, konuşan, top üfleyen şarkı söyleyen, ayakta duran-durduran oyuncak kiralamak istiyorum. Ev oyuncakçı dükkanına döndüğünden artık hiçbişey satın almak istemiyorum. Yığılıyor üstüste herşey ve yıkılıyor. Ama oyuncak da gerek. Ama oynayacağı bir iki ay. Sonra yığıl üste sen de. En iyisi ben kiralasam sonra da geri versem?
Var mı bilen?

12 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Oooo, hayırlı olsun Tunacık'ın ilk incisi, dediğin diğerileri kolaylıkla, minik Tuna'yı ve sizleri üzmeden gelsin:)

Öpüyorum hepinizi...

nohut oda dedi ki...

sanmam böyle bir servisin olduğunu ancak 2. el daha uyguna alıp tekrar geri verebilirsin bu yöntemi dene birde...

ilkays dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Sana yeni yıl hediyesi oğlundan :)
Arada sırada yazıyorum evet. Galiba yazacak pek konu da çıkmıyor mu ne?

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Hayırlı olsun Tuna Bey'in dişi :))Kiralayan bir yer bilmiyorum ama bizde aynı istedigin gibi birsey vardı yazlığa gönderdik evde yer olmadığı için. Olur da sen halledemezsen ve bizimkiler de yazlıga giderlerse bu 2-3 hafta içinde getirtir veririm ben sana, hiç gerek yok cidden almaya, sevgilerr

elif dedi ki...

öncelikle merhabalar
sizin sessiz bir takipçinizim inci taneniz hayırlı olsun benim size danısmak istediğim bir kac konu var aslında daha önce size bu konu hakkında bir kere yazmıstım 2.5 yasında bir oğlum var ve ikizlere hamileydim bir hafta önce doğum yaptım maalesef birini kaybettim şimdi 2 oğlusla mücadele veriyorum büyüğümüz isyanlarda oğlumu tanıyamıyorum çok üzülüyorum nasıl davranacagımı bilemiyorum sizde atlattınız bu dönemleri tavsiyelerinize ihtiyacım var ikinci konuysa ikiz gebelik yasadıgım için kaslarım yırtılmıs ve bagırsaklarım öne gelmiş genel cerrah 6 ay beklememiz lazım gecmezse düzeltici ameliyat yaparız dedi bu konu hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim bu kadar üzüntüye sütüm de gelmiyor çok canım sıkkın tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ediyorum meleklerinizi öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Sürekli sessiz izleyicin:)olarak bir faydam dokunsum istedim.İnşallah işine yarar.

http://aloynaver.com/

ESRA..

şugibi dedi ki...

yok artık daha neler diyecekken esranın verdiği adresi gördüm. bende kiralayacağım sanırım. yetti bu oyuncakların ev işgali.

hayal dedi ki...

Didemcim, teşekkür ederiz, inşallah öyle sakin sakin gelirler hakkaten
nohut oda, varmış varmış bak aloynaver.com :)Ama 2. el almak da mantıklı geldi.
ilkay, vardır yazacak birşeyler, çok da habersiz bırakma bizi:)
Maya'nın annesi, teşekkür ederim :) Bakalım bulamazsam yazarım ama sanırım bir arkadaşımdan ödünç alacağım :) Kiralamaya bile gerek kalmayabilir
Elif, bana bir mail atarsan ilk fırsatta sana özel yazacağım...
Esra, çok teşekkür ederim çok sevindim...
Hilalcim, kesinlikle işgal tanımına katılıyorum haklısın.. :)

annecik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annecik dedi ki...

inci taneniz hayırlı olsun diğer inciler ağrısız sızısız çıksın inş. tunacığı anneciği üzmeden geliversinler

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aloynaver.com dedi ki...

Oyun ve oyuncaklar çocukların gelişimi için en önemli araçlardan birisidir. Çocuğun eğlenirken öğrenmesini sağlayan bir araçtır. Bunun yanında çocuğun fiziksel, zihinsel ve sosyal gelişimini de desteklerler. Bu nedenle çocuğunuzla oynadığınız oyunlar ve onun için aldığınız oyuncaklar onun gelişimi için büyük önem taşımaktadır. Bunun bilincinde olarak, sürekli farklı oyuncakların kullanımı ve gelişimlerini sağlama amacı ile oyuncak kiralama servis hizmeti veren aloynaver.com sitesini kurduk.

aloynaver.com olarak, ailelerin çok yüksek fiyatlara aldıkları, hatta bazen alamadıkları ve çocukların sadece birkaç kez oynayıp sıkıldıkları, kalitesi dünya çapında kabul görmüş markalı oyuncakları, çok uygun fiyatlara kiralamanızı ve çocukların oyuncaklardan mahrum kalmayarak, farklı oyuncaklarla her ay düzenli bir şekilde oynamalarını sağlayarak ve buna dayalı olarak gelişimlerinin hızlanmasına katkı sağlamayı hedeflemekte.
En değerli varlıklarımız için faydalı olması dileklerimle.

FUNDA AKÇAKAYA KILIÇ