Buyrun, ben

Buyrun, ben

30 Aralık 2009

Huylu huyundan vazgeçer mi?

Keşke geçse.
Keşke ben yeni yılda daha az üzülsem gerçek olmayan dertlerime.
Keşke daha az konuşsam.
Keşke daha çok düşünsem.
Keşke daha az kişiyi kırsam.
Keşke daha az negatif enerji yaysam.
Keşke kendimi daha az üzmeyi başarsam.
Keşke çocuklarıma daha çok vakit ayırabilsem.
Keşke daha çok insan biriktirebilsem kendime.
Keşke daha çok insanı tanısam yakından.
Keşke daha çok insan beni tanıyıp, sevse.
Keşke vaktimi daha idareli kullanabilsem.
Keşke daha az yesem de şu fazla kilolarımı versem.
Keşke yeni yıl daha iyi bir yıl olsa.
Keşke huylu huyundan vazgeçse.
Keşke ben şu kötü huylarımdan vazgeçebilsem.
Keşke kendimi daha çok sevsem.

Eh, gene de iyi bir yıl dilerim.

3 yorum:

Ozguranne dedi ki...

KEşke deme iyi ki de:)

İYi ki varsın(ız)....

nice mutlu yıllaraaaaaaa

hayal dedi ki...

Haklısın Özgür
hemen diyorum

Şenay- Doğam dedi ki...

Bence saydıklarının cogunu barındırıyorsun ıcın de.. en azından ekranın bu tarafına..hep olumlu maddelerın gelıyor...

Senı okumaktan keyıf alıyorum..bır dostla sohbet eder gıbı okuyorum..bazen uzuluyor..bazen tebessum edıyorum...arkadasın dedıgı gıbı...." KEŞKELERININ YERINI HEP IYI KILER ALSIN "

Sevgıler..