Benimkiler..

Benimkiler..

4 Mart 2009

Şık şıkı şık şııık şıkı şık Aklım çok karışıııııkkkkk

Bu postu ancak bu başlık anlatabilirdi sanırım...
Ben oğlak burcuyum ve akıl karışıklığı da dahil hiçbir tür karışıklığı sevmem (ve fakat çoğunlukla da düzeltemem); mesela şu anda arabam, küçük tuvalet, küçük balkon, ön bahçe, kızımın odası ve küçük çalışma odası - müstakbel bebek odası- ileri derece dağınık, ama ben anca düşünüyor ve hiçbirşey üretemiyorum!!
Örneğin kızımın odasındaki eşyaların bazılarını yok edip orayı genişletme fikrim var dört aydır ama ilerleme yok. Bütün gün düşünüp duruyorum ne yapsam diye ama faaliyet yok.
Dün kitaplığı çıkarttık oradan, ama B planı tutmadı, daha fazla dağıldı içerisi.
Bir de bebişin odası var.. Yahu birileri bana hatırlatsın, bebek odası, hastane valizi falan kaç haftada hazırlanıyodu, biz daha en az 1,5 - 2 ay rahatız di mi, hastaneye bile karar vermedik, ay aman 3 ay kaldı hayırlısıyla, yoksa geç mi kalıyoruz, hastanemize bi gidip görüşsek mi ki, bak kafam gene karıştı.. Bebişe yatak bile almadım daha..
Aslında bu da ayrı bir konu... Daha alıp almayacağıma karar vermemişken, geçen hafta Ikea'da karşılaştığım sevgili arkadaşım Elif sayesinde almamaya, odasına park yatak koyup ilk 6 ay onda yatırmaya karar verdim. En azından bir tane bile olsa verilmiş bir kararım var hehe. Şimdi hangi park yatağı nerden alıcağıma karar vermeliyim. Geçen sefer halamız sponsordu ama şimdi o hamile ve bebek arabası, park yatak, araba koltuğu gibi temel ihtiyaçları en baştan almak durumunda kalıcaz. Bu da beni korkutuyor ne yalan söyliyim (minimum masraf maksimum mutluluk- önümüzde daha 6 ay doğum izni ve müstakbel ekonomik sıkıntılar var malum!!).
Yani kısacası kafamın karışıklığı geçici mi kalıcı mı bilmiyorum.....
Galiba geçmez geçmez.
Evet eminim benim burcum değişmedikçe geçmiycek.
Sonuç: Kızımın odasında şu an bir kaos hakim. Bu haftasonu da evde olmayacağımız için kaos durumu en az iki hafta devam edecek.
İki hafta bana kimse yaklaşmasın.
Sonra bir çözüm bulucam inşallah.

4 yorum:

σzℓєм dedi ki...

ben chicco nunkini kullamıştım içine bir de mini bi şilte alıyosun değil 6 ay 1.5 yaşına kadar yatırırsın rahat.
2 kademeliler çünkü ranza gibi.
http://www.shopmania.com.tr/files/fotografcilar/572/chicco-caddy-ara-katl-305-oyun-park-305-puzzle~571779.jpg

burcu dedi ki...

bizde park yatak kullandık çok uzun bir süre, gittiğimiz her yere de taşıdık çantasıyla. Çok rahat ettik. Tavsiye olunur.

sinem dedi ki...

İki çocuğunda farklı cinsiyette olması zor ama güzel olmalı. Bu yoğunlukta çalışırken bir de sevgi böcüğü Minik Damla Hanım varken ikinci için hazırlanmak biraz zorluyordur sizi. Ne diyelim Allah kolaylık versin. En büyük sıkıntınız bu tip telaşlardan oluşsun:)

GeCe dedi ki...

kolay gelsin akşam eşimle benzer konuda konuştuk tavsiyem yapılacak işlerinizi kağıda dökmeniz sırayla farkında bile olmadan çok kolaylık sağlıyor