Buyrun, ben

Buyrun, ben

3 Nisan 2009

Daha dün biz oyun arkadaşıydık, şimdi onlar oldu sanki..


Büyüyorlar.. Şişede durdukları gibi durmuyorlar...
Benim sıpayla bu ikiz sıpaları nerdeyse arkadaş olucaklar yakında. Damla hanım onlara şarkı söylüyor, öpüyor, hatta üç adım birden atlayıp banyo yaptırıyor :) Haahhhaaaah.... Görülmesi gerekli bir manzara çok komikler çünkü üçü..
Hepsi bir yana da, ben bu iki tane olmaları meselesine hala daha alışamadım yahu.
Bir de dip not: Bu bebek kişilerine nasıl mama yediriliyordu? Kaşığı görünce üç metreden bağırarak kaçıyo bunlar yahu!! Unutmuşum ben imdaatt... Bu koy önüne yesin dönemi ne zaman başlamıştı, yerlerden bezelye yerine muhallebi temizlemek daha zormuş, unutuluyormuş. İnsanoğlu nankörmüş, sanki benim kızım iki yaşında doğmuşmuş... Napıcam ben ya :))
Bak oğlum, hele bir doğ da hayırlısıyla, beni şu yukarıdaki resimde Doğa Hanım'ın (yoksa Irmak mıydı?) yaptığı gibi maymun edersen karışmam.. Veririm ablanın eline kaşığı ne kadar yedirirse sana artık....

2 yorum:

AycA dedi ki...

Sen çaktırmadan Damlaya antrenman yaptırıyorum demiyorsun da 3 adımda banyo falan !!:=)) haha
hadi hadiii.. Damlam benim abla olacak en güzelinden..

ikayra dedi ki...

Unutmamışsındır, oğlun sana ilk tecrübelerini bilinç altından çıkarmana yardımcı olacaktır. Ama insan her ne kadar da tecrübe safhında yer alsa da sanki ilk kez anne olacakmış gibi panikliyor değil mi? Allah bu heyecanı hiç bir zaman eksik etmesin. Sağlıkla kavuş yavruna inşallah. Ama cesaret yani cidden :) Biri beni de o cesaret değneği ile dürtsün lütfen :)