Buyrun, ben

Buyrun, ben

6 Ocak 2011

Yeniyaşakaçkaldı

Buseneyaşotuzbeşyolunyarısıederisöylerkeniçimebihüzünmüdolucak
Yaşotuzbeşhakkatenyolunyarısımı
Öbüryarısıdahaeğlenceliyararlıakıllıdüzenlikolaymıgeçicek
Amabuyarısıbanabisevgiliikiminikmucizafalanverdiya
Hiçbiryarıömrümünbuyarısınınelinesudökemez
Yokspacetuşumbozulmadıiçimdenböylegeldidüşüncelerimbukadarhızlıakıyor
Amafenaalışmışımyazarkenspace'ebasıyorumarada,sonrasiliyorum
Hayatıdaboşluksuzyaşıyoruzfarkındaolanvarmı
Annemgeldibizeesverdirdiüçgünamaoaradadaherkeshastaoldufalan.
Benboşluksuzçokzoryazıyorumsizokuyabiliyormusunuz?
Buyazınınözüşuydu:
Doğumgünümegünlerkaldı,buseferkorkuyorumherkestarafındanunutulmaktan,bunedenlekendimebirsürprizpartivermekistiyorum
Amabusürprizdenhaberimolmazdapartimikaçırırımdiyedekorkuyorum.
Hemnedenkimsebanayolumunyarısındasürprizpartivermiyor?
DostlarımnerdehemAntep'teyoklarnedenbaridoğumgünümdeuçağaatlayıpgelmiyorlar
Yoksayoklarmı
Yoksaotuzbeşyolunyarısımı
Bilmiyoruzkibunu
MeselaCahitSıtkı46yaşındaölmüş,yanionunyolununyarısı23müş
Oldumuşimdihıı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

tevellüd 76 galiba:)

ÇAğ dedi ki...

of ya zor okudum, şaşı bak şaşı oldum, bilmem yolun kaçındayız ama benim 33 zor bitti, 34 için ümitliyim, 35 yaş ise ikinci çocuk için sınır yaşı diyor tıbbi olarak, daha 1 senem var:)Antep de doğum günü böle olur benim için> sabah katmer öğlen kebap ve bülbül yuvası tatlısı:) öğleden sonra akşam simiti sonra da patlayana kadar içli köfte ve yuvalama:)

Öptüüüüm

Shade and Love dedi ki...

Sevgili arkadaşım ,
Haftalar sonra ilk defa blog okumaya basladım. Hemen adapte olup Entep 'li olmuş miniklerin :) . Gelebilmeyi ve sürpriz pati de olabilmeyi gerçekten isterim ama .. Ama 'larım var benim .
Yeni yarının çook güzel bir yarı olmasını diliyorum . Güzel sohbetlerle , keyifli gezilerle , mutlulukla , hayatla dolu başlasın. Mucizelerle , sürprizlerle , dostlarla , sağlıkla ve hatta ilk yarıdan da güzel geçsin .
Miniklerine ve annene sevgiler ,
Hasene

Adsız dedi ki...

Zamanı en iyi değerlendirenler olarak bilinen bir oğlak burcunun yeni yaşını içtenlikle kutluyorum ve kalan yarısını da çok iyi değerlendirmesini diliyorum... Sizi uzun zamandır takip ediyorum yazılarınızda daha doğrusu hayatınızda oğlak tarzı o kadar belli ki, okumadan yapamıyorum. Deprsif, felsefik, sorgulayan,bütüne bakan, hayatı iyi yaşamaya çalışan, şükreden, anneliği, ev kadınlığını, eşliği mesleğiymiş gibi mükemmel yapmaya çalışan ve en önemlisi başarıyı olmazsa olmaz gören...
Biliyosunuz 35 inde anca geçer oğlağın depresyonu, size daha güneşli bir ikinci yarı diliyorum..

bgm dedi ki...

Okudum ama gözlerimde dört dönüp portledi...
Nereden aklına geldi...
Şimdiden iyi yaslar....
Ne yol yarısı daha bası
Siz geri geleceksiniz
İkekadan alacaz da alacaz, kurma isini kocalara kasıp biz aydınlık mutfağınızda kahve içip dedikodu yapacağız o sırada cocuklar oyuncak paylasamayacak...
Sonra birde bakacağız ki biz 80 lik nineler olmuş torun seviyoruz ve de onlara hayat deneyimlerimizi anlatıyoruz kikir kikir gülsünler diye....
İtirazı olan?