Buyrun, ben

Buyrun, ben

23 Mayıs 2010

Hayat ne zaman kolay oldu ki

Şunu farketmem nedense 34 yaşıma denk geldi.
Bir de sorup duruyordum kendime: Hayatımdan memnun muyum?
Düşündüm, taşındım, karar verdim:
Evet çok memnunum.
Ardından da eklerim:
Çok şükür.
Daha zor günlerim de oldu.
Grip grip ders daha önce de çalışmıştım. O zaman da başım uğuldamıştı, beynim kitabın içine şıp şıp damlayacak gibi olmuştu. O zaman da başımı kitabın üstüne koyup uyumamak için direnmiştim.
Daha kötüsü de olmuştu:
Daha ağır grip hallerinde ameliyata girmiştim.. Burnum tıkanmasın diye içtiğim grip ilaçlarından burnumun tıkanıklığı açılmıştı da, ameliyatta sümüğüm akmıştı da, ağzıma girmişti de, ben de bu yaşımda sümüğün tadına bakmıştım hahahaayt :)
(Bebekken baktıklarımı unutmuşum da :) )
Yaa.. demek ki neymiş, daha kötüleri de olabilirmiş, grip oldum diye ağlamamak gerekmiş :)
Bu arada, yazıya nasıl başladım nasıl devam ettim, kafamın karışıklığını anlayın derim.
Aslında şu iki şeyi söyleyecektim:
1. Şebnem, farkında mısın bilmiyorum, hayatımdan memnunum derken, biraz senden öğrendiğim şeylerle diyebiliyorum bunu bugün.
2. Ey grip salıya kadar git, giderken arkana bile bakma, Elhamra biletimi bile aldım bak ona göre.

3 yorum:

ÇAğ dedi ki...

Bir doktor arkadaşım burnu şıp şıp akmasından bıkıp pamuk tıkıyor, onu arada değiştiriyordu:))) Böyle gezip hasta bakardı...
Öptüüüüüm

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım kardeşim,45 yaşındayım,oğlunun başından iki,kendi başından 1 kalp ameliyatı geçmiş bir ablan olarak şunu söyleyebilirim ki doğru yoldasın.Memnuniyetsizlik memnuniyetsizliği getirir,şükretmek ise mutluluğu..Şükredebilmek,insanın zorluklar karşısında sığınabileceği en güvenli limandır.Böyle devam et ablacığım..

hayal dedi ki...

Çağlayan bak pamuk da olabilir ama tıkanıklık hissi!! En kötüsü ameliyatta personele burnunu sildirmek zorunda kalmak, ki o da başıma geldi. ELin adamı maskeyi açıp sümüğümü siliyor. Nasıl!
Lezzetlisomunlar, hoşgeldiniz, teşekkür ederim, haklısınız :)