Buyrun, ben

Buyrun, ben

19 Ekim 2009

Zor gece ve bir bilmece

Damla hanım akşam eve gelirken arabada bir saat uyursa...
Eve varınca uykusunu almış bir şekilde uyanırsa..
Sonra uyku saati rutini vs değişince sinirleri bozulursa..
Olmadık nedenler uydurarak (annem gelsin babam gitsin anne yatağına git anne yanıma yat kulağım acıyor o geçti elim acıyor...) saat bir buçuğa (01.30) kadar hıçkıra hıçkıra ağlarsa..
Bağıra bağıra ağladığı ve bir türlü sakinleşmediğive bu durum tam dört saat sürdüğü için evdeki herkesin siniri bozulursa..
Tam o uyuyunca (01.30'da) diğeri uyanırsa..
O emip uyuyunca Damla hanım tekrar ağlamaya başlarsa (02.00) ve susmazsa..
Böylece yarım saat daha geçerse..
02.00'da onun yanına yatan annesi beşe kadar küçücük karyolada auyumaya çalışırsa..
Tam yatağına gidip uyumuşken 05.30'da öbürü gene uyanırsa...
Emince bu sefer geri uyuyamazsa.. babası onu uyutmaya çalışırken bu sefer onların sesinden anne uyuyamazsa...
Damla hanım sabah okul saati gelince uyanamazsa...
Bu sefer uyanma saati geldiği halde (07.00) öbürü de uyanmazsa..
Ama anne uyuyamazsa..
Zorla Damla'yı kaldırıp okula yollar öbürü de uyanıp emerse..
Bakıcı gecikirse...
İşte size bir bilmece:
O anne bu gecenin ertesi günü ne yapar?
İşte cevap:
Kütüphaneye gidip ders çalışmak ister çünkü haftalardır tek satır okumadığı için kendine saygısı iyice azalmıştır. Ama gidemez. Çünkü biyonik değildir (ve fakat bunu kabul etmesi oldukça güç olmuştur).
Cevap: Uyur.

8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Şu durumda en iyiysi uyumak

Anne ve Bebisi dedi ki...

En dogrusunu yapmissin valla :)

annecik dedi ki...

BU AKŞAMIN NELER GETİRECEĞİ BELLİ OLMADIĞINDAN ANNE DİNLENMELİKİ ÇOCUKLARIN YANINDA DİK DURSUN EN İYİSİNİ YAPMIŞSIN

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Bilmecenin cevabı kolaydı da, o bilmece nasıl bir olaydı??
Kolay gelsin arkadaşım, bu kadarıyla bile baş etmek biyoniklik aslında.

Adsız dedi ki...

Şu an içimden gelen şey ne biliyor musun:SENİ EN İYİ ANLAYAN BENİM diye sana sarılıp ağlamak:(
çok zor çok..
esra

hayal dedi ki...

Bahar, haklısın.. Zaten B planını uygulayacak ne gücüm vardı ne de mecalim.. Yani uyku davetsiz geldi ve gitmedi...
Esra, en doğrusu kendi kendine oldu dediğim gibi :)
Annecik, çok şükür bu akşam iyi geldi.. uyudum birkaç saat (gerçi 3 fasıl emmeye kalktım ama ona razı geldim)
Yapo, bu bilmecenin cevabı otitis media imiş:)
Esra, evet senin anladığını biliyorum... Biz ancak birbirimizi anlarız. Çocukla kariyerin aynı anda olamayacağını mesela! Değil mi?

meltem dedi ki...

en iyisi uyumak bence de:)

hayal dedi ki...

Meltem,
aslında ben olsam hep uyurum da, bu şartlarda ben olamıyorum ki :)))