Buyrun, ben

Buyrun, ben

8 Haziran 2012

Hayallerimizin peşinden, yüreğimizin gittiği yere..

Herkesin gözünü kapattığında olmak istediği, yaşamak istediği, çalışmak istediği bir yer vardır. Benim de vardı. Sevgilimle, Bodrum'un bir köyünde, beş odalı evimizin bahçesinde bebeklerimizle onların bebekleriyle mutlu mesut yaşamayı hayal ederdim (bakınız, beni yıllardır izleyenler bu bloğun sağ üst köşesinden bunu bilir zaten).
Bir hayal kurarken, güzel olanı, onun gerçekleşeceğine inanmanız, sonra hayalinizi suya yazıp beklemenizdir. Endişe yok, stres yok, ya olmazsa yok.. Hatta unutacaksınız, yeterince inandıktan sonra.
Mesela ben, beş sene önce, Bodrum'da Acıbadem hastanesi açıldı da ben mi gitmedim'i söyleyip unutmuşum.
Ama kaderime yazılmış belli ki, ben söylerken içimde gerçekleşmesi için hiçbir endişe, olmaması için hiçbir sebep yokken ve sonsuz inancım varken.
Acıbadem hastanesi Bodrum'da açılmaya dururken, beni de bulup çıkardı Antep'ten.. Nasıl buldu, biz birbirimizi nasıl bulduk, ne alaka dememek gerek, yazıldıysa oluyor, bundan korkmamak, buna şükretmek gerek.
Bir gün yaşayacağım şehir, Bodrum.
Bir gün çalışacağım hastane, Acıbadem.
Eh, gerisi detay.. öyle değil mi?
Bodrum'un güzel, ucuz ve bahçeli, beş odalı evleri, eh, beni bulun öyleyse de taşınalım... Yeniden başlayalım. Korkularımızı endişelerimizi arkada bırakalım.

11 yorum:

berfin dedi ki...

ee yani şimdi bodrum mu?:)

Hayat güzeldir.. dedi ki...

yaaa harika bir haber bu, hayalinin gerçek olması kadar güzel birşey var mı
sağlıkla mutlulukla gidin yeni yaşamınıza..

Asortik Krep dedi ki...

Çok sevindim :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ohh oldu demek. çok sevindim

elif dedi ki...

çok güzel yaa, çok mutlu oldum adınıza.Gerçekten hayal edip unutmak mı lazımmış, ben de denemek istiyorum

Adsız dedi ki...

ben aramaya devam ediyorum sizin evi. tamam evrene mesaj, istemeyi bilmek filan ama bodruma taşınmanızdaki payımı da unutmayalım lütfen:)
dilara

hayal dedi ki...

Canım benim.. Sen olmasaydın aklıma ne gelirdi benim, kalkıııp burdan Bodrum:) Hiç unutur muyum senin payını? Her gün sekiz kez ev var mı ev diye aradığımdan da hiç unutmadığımı anlamıyor musun? O değil de, ben telefonlarımı artık açmamaya başlarsın diye korkuyorum :)))

Adsız dedi ki...

Hayallerini uzuuuun zamandir takip eden, Bodrum'da yasayan bir anne olarak heyecanlandim sizin adiniza.
Geldiginizde bize de beklerim,bu kadar da acikgonullulukle soyleyeyim.
Sevgiler,guzel gunler sizi bekler

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben de hep deniz kenarı, sakin bir yer düşlerdim. Kaş'a taşınıyorum :) Bayılıyorum gerçekleşen hayallere :)

Bizden dedi ki...

çok sevindim,hayırlı olsun.ben de şu mesajlarımı bir daha gözden geçireyim.güzel hayaller hep gerçek olsun,sevgiler.

hayal dedi ki...

Herkese teşekkür ederim güzel dilekleri için.. Biz bu hayalleri birlikte kurduk ne de olsa :))Ben anlattım siz dinlediniz, eh bi kahvemi içmeye gelirsiniz artık :)

Adsız, arardım tabii, adınızı bilseydim eger :)