Buyrun, ben

Buyrun, ben

13 Eylül 2011

Yeni bir başlangıç.

Hayatıma yeni bir başlangıç yaptığım bu günlerde, bloğuma da yeni bir başlangıç yaptım.
"Taze bismillah".. Bir gün bu lafın hikayesini de anlatırım. Şimdilik canım babama rahmet yollamakla yetineyim.

Kelimelerimden, sözlerimden ayrı geçirdiğim aylar boyunca çok şeyler oldu bitti. Ben yürüdüm, durmadım, geliştim büyüdüm.. ama .. daha önemli şeyler de var.
Mesela kardeşim ölmedi.

İnsan hayata yeni bir başlangıç yapmak için daha büyük bir neden bulabilir mi? Kardeşim ölmedi. Mücadele etti ve kazandı.
Bir hikayem var artk, aldığım her nefese şükrediyorsam, bir nedeni var.
Çok şükür Allah'ım, nefes alabiliyorum.
Çok şükür.
Çok şükür kardeşim ölmedi.
Hikayemi anlatacağım yavaş yavaş, kendimi hazır hissettikçe. Hayatımı değiştiren bir buçuk ayı, yoğun bakımın kapısında yaşadığım haftaları.
Sevdiklerimi daha çok sevmemi sağlayan, üzüldüğüm şeyleri ciddiye almamamı öğreten, daha biçok şey öğreten günleri anlatacağım. Hatta bir kitap yazacağım, yoğun bakım kapısında ağlayanların umudunu kesmemesine, dua ve şükür etmeyi bırakmamasına, pozitif enerjilerini düşürmemelerine yardım eder belki diye.
Şimdilik bu kadar hoşbulduk olsun.
Siz neler yaptınız ben yokken? Afiyette misiniz?

9 yorum:

Nihan dedi ki...

Çok şükür, binlerce şükür. Hepsi olmayı nasıl beceriyorsun bilmiyorum ama %100 anne, aşık sevgili, idealist doktor, fedakar abla, kafası karışık çocuk..
Hoşgeldin benim güçlü arkadaşım. Sen hepimiz için çok kıymetlisin

ebru dedi ki...

Hoşgeldin canım ...Çok şükür geçti bunlar. Çok daha güçlüsünüz artık.Fazla söze gerek yok İyi ki varsın...:)

annesiningülü dedi ki...

haberim yoktu kardeşinin savaşından. Kazanmasına çok sevindim :) Gözünüz aydın denir dimi. Allah yaşatmasın bir daha.

cenebaz dedi ki...

Kardeşine çok geçmiş olsun.

nohut oda dedi ki...

kötü seyler olmus belli ki..ama iyisiniz insallah...

Anne İş'te dedi ki...

Hoşgeldin....Mucizelerin daim olsun

eceylan dedi ki...

allah kimseye yaşatmasın, çoookk geçmiş olsun. sevinçlerin, mucizelerin daim olsun...

Püstüklü Mama dedi ki...

Çok çok çok geçmiş olsun. Uzak olsun.

Adsız dedi ki...

korktum aramaya, arayamadım bir daha...

nasıl sevindim bir bilsen, herşey yolunda demek şimdi.
yarın arayacağım, uyuyorsundur belki.
dilara