Buyrun, ben

Buyrun, ben

29 Eylül 2011

Gülümseme egzersizi: Yorum

Zor oluyor. Yüz kasları kasılmışken ve surat asmaya programlanmışken onları çalıştırmak hakkaten zormuş. Hele de kalpten yüze giden uzuuuun yola (arada beyne de uğrayan patikalar olduğundan) gülümseme komutu vermek zor oluyor hakkaten.
Ama oluyor.
Hem de güzel oluyor.
Sabah bebeklerimle başparmağımıza ojeyle gülümseyen bebekler çizdik, çizerken çok eğlendik. Çalışırken de, tırnağımdan bana bakan gülümseyen bebişi her gördüğümde (ki bu sık sık oluyor ister istemez) bebeklerim aklıma gelip gülümsedim.
İşe yaradı.
Bugün de deneyelim bakalım ne olacak :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gülümsemek size o kadar yakışıyor ki. O yandaki resminiz benimde yüzüme gülümseme koyuyor. Allah kardeşinizi size bağışlamış çook şükür. Bundan sonra böyle sınavlar atlatmamanızı diliyorum. Artık gülümseme zamanı iki yavrunuzla birlikte.


Berna