Buyrun, ben

Buyrun, ben

8 Şubat 2011

Keep


*Teşekkürler Sardunya, hatırlattığın için.

3 yorum:

Sardunya dedi ki...

olmadı başa nişan al:)

hayal dedi ki...

Bak Sardunyam, sana burdan iki satır not,
neden mi her gün okuyorum seni, düşünüp de yazamadıklarımı yazıyorsun.
Mesele şunu ben demiş olmak istetiyorsun:
"*Birkaç iyi adam misali birkaç perim var. Dönüp dolaşıyorlar, kendi hayatlarının telaşını organize ediyorlar. Sonra bakıyorlar ki benim başım düşmüş öne, yere bakıyorum diyelim. Sorgusuz sualsiz pır pır kanat çırpıp hoooop alıp götürüyorlar içimdeki sökük kaldırım taşlarını. Onlar gelip almasa sağa sola atarım mazallah. Cam çerçeve kalmaz".. Bu adamları (ya da kadınları) benim hayatımda da istetiyorsun. Yoksa da varmış gibi yapmak istetiyorsun. Okuyorum rahatlıyorum, kendimi iyi hissediyorum. İşte yeri gelmişken sana da bunu diyim dedim.

nesrin demirşah dedi ki...

http://www.duvarsticker.com/ProductDetail.php?id=2184

burda varmış