Buyrun, ben

Buyrun, ben

17 Temmuz 2009

Oğluma ilk mektup


Canım, güzel yüzlü, melek kokulu oğlum...
40 günlük oldun.. Her gün ne kadar şükredeceğimi şaşırtıyorsunuz bana.. Bilsen bu nasıl bir duygu..
Bak şu an sabahın 7'si ve ben gece 3'ten beri uyanığım, ağlıyorsun ve uyumuyorsun.. Ben yine de şükrediyorum hayatımıza geldiğin için, bizi varlığınla mutlandırdığın için..
Geleceğini öğrendiğimizde ilk tepki olarak gülmüştük babanla.. Biliyor musun, şaşırmadık galiba hiç, sanki zaten gelmeliydin, erken de değildi, tam zamanıydı, bir melekle dünyamız ne kadar şenlenmişti, iki tanesi hediyelerin en güzeli olurdu, evet evet şaşırmamıştık.. Oysa bu sayfalara önceden yazdıklarımı okursan, ablanın geliş hikayesini, senin varlığın mucizenin ta kendisiydi bizim için....
Tıpkı ablana benziyorsun, sana baktıkça iki sene evvel onu kucağıma aldığım günler gözümün önüne geliyor, ne çabuk geçiyor zaman. Hele seni kokladıkça, galiba gerçekten cennet kokusu bu, biliyor musun, seni kokladıkça zaman duruyor, bazen sen çığlık çığlığa ağlarken kendimi seni öpüp koklarken buluyorum, deli miyim diyorum sonra, sonra da bu ağlamalar kolik dönemi geçince bitecek ama o zaman bu koku da gitmiş olacak, kokla öp doya doya diyorum. Hatta geçen gün babana bakıp, Tuna büyüyünce bir tane daha yapalım mı dedim, güldü (hayır demedi) çıldırmış olmalıyız sanırım.
Bu zor günleri de atlatacağız, uykusuz geceleri, düzene gireceğiz, inşallah herşey yoluna girecek.. ama biliyorum ki hayat inişli çıkışlı.. Hastalıklarımız olacak, sağlıklı günlerimiz, daha iyi ve daha kötü günlerimiz. Tek değişmeyen sana olan sevgim(iz) olacak. Oğlum, biliyor musun, bu sevgi gerçekten paylaştıkça çoğalan tuhaf bir duyguymuş. İkinci çocuğumuzun olması Damla kuşuma haksızlık gibi gelirdi, o daha bebekti, sevgimizi paylaşmak zorunda kalacakmış gibi gelirdi, ama inan bana sen olduktan sonra onu da daha çok daha da çok seviyorum sanki.. Sizlerin varlığınızla ödüllendirildik sanki. Çok şükür. Çok şükür.
Allah'ım isteyen herkese güzel evlatlar versin, bu duyguyu yaşatsın.
Kafam karışık biraz, uykum da var çok, ama yine de yazmak istedim sana, 40 günlük olduk artık, sen artık yeni doğmuş minik bebeklikten çocukluğa geçtin, ben de loğusalıktan çıkıp anneliğe... İnşallah çok güzel günler yaşarız birlikte, hep beraber, ağzımızın tadıyla, huzurumuzla.. Dünkü gibi, sevenlerimiz yanımızda olur hep, herkesin iyi dilekleri üzerimizde olur... İnşallah dün mevlüdümüzü okuyan ve adını koyan hocanın duasındaki gibi, hayırlı bir evlat olursun, adınla yaşarsın, inşallah iki cihanda aziz olursun oğlum. İnşallah bunları yazarken döktüğüm gözyaşları gibi, sen de hep sadece sevinç gözyaşları dökersin hayatın boyu.
İyi ki doğdun oğlum. Hoşgeldin hayatımıza.

18 yorum:

pinarbk dedi ki...

Anne olduktan sonra, en çok annelerin yürekten gelen cümleleri ağlatır oldu beni. Bazen kendim de hem yazıp hem ağlıyorum, bu sabahki gözyaşları senin cümlelerine kısmetmiş:)) Allah hiçbirimizi bebeklerinden ayırmasın...

Gülfer dedi ki...

Tuna bebek ne şanslı, annesi-babası-ablası ne şanslı... Tüylerim diken diken, gözlerimde yaş okudum yazını. Kocaman bir maaşallah bu güzel aileye :)

annesiningülü dedi ki...

zaten ağlamak için yer arıyordum iyi oldu :S
amin.
allah hepsini korusun onların..
iyiki yapmışsınız 2.yi.
maşallah nasıl altından kalkıyorsunuz?

hayal dedi ki...

Pınarcım, dediğim gibi, sevinç gözyaşlarımıza olsun ağlamalarımız hep.. Güzel duana amin, Allah kimseyi evlat acısıyla terbiye etmesin..
Gülfer, teşekkür ederim, asıl ben şanslıyım sizler gibi güzel arkadaşlar bulduğum için..
Bahar merhaba, kalkabildiğimizi kim söyledi? :))) İnsan uykusuzluğa da alışıyor yorgunluğa da :)

Sen Gelince dedi ki...

Oğluşunun ilk mektubunu okurken seni düşündüm, mucizeni, çılgın fikrini sonra beni... Sanki bu mektupları biraz sıklaştırman gerekiyor... Zira bir kaç mektup daha okursam buna benzer daha kolay karar vereceğim:)

hayal dedi ki...

Nilsunun annesi, sen yeterki iste, hemen bir mektup daha yazarım :)))Yeter ki hepimiz bu sevgiyi yaşayalım çocuklarımızla...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Gozlerim yasardi :) Ne guzel yazmissin:) Amin diyorum :)

hayal dedi ki...

Esracim, ben de darisi basiniza diyorum hehe :)

cenebaz dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun:)

hayal dedi ki...

Cenebaz,
tesekkur ederim :)

Nes london-ist dedi ki...

amin
Allah cocuklarimizla beraber bize saglikli uzun bir hayat versin ve bu hic ama hic bozulmasin,operim cocuklarinin gidilarindan.

hayal dedi ki...

Neslicim, teşekkür ederim canım
Ben de çok öpüyorum seni ve Aslanımı

a.y. dedi ki...

Çok güzel bir yazıydı. Allah bu güzel aileyi hiç ayırmasın:)

ela selin dedi ki...

Ne güzel bir aile...
Yazdigin bir cümleyi ben de hep düsünüyorum. Oglum dogdugundan beri ikisini bi den daha da cok seviyorum sanki. Ne tuhaf..

Gökşen dedi ki...

Hayal bundan böyle sayfana hazırlıklı geleceğim. Bolca selpak, bi bardak su falan... her ziyaretim bi içleniş, bi hık hık. Çok tatlısınız :)

aysema dedi ki...

Çok duygulandım... Hep mutlu olun...

Sevgilerimle...

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Şu yazına üçüncü gelişim. Ağlayarak ama yazamadan gidiyorum... Ne diyim bilemiyorum... Fotoğraf her şeyi anlatıyor, çok güzelsiniz!

hayal dedi ki...

anne yazar,
amin hepimiz için tekrar ediyorum guzel duanı :)
Özlemcim,
tuhaf değil bence aslında.. düşününce: Sevgi gerçekten de paylaştıkça artıyor....
Gökşen,
Oyle deme ya, ben hep huzunlu, mutsuz biri olmak istemiyorum ki:) GUzel komik falan yazmaya yetenegim yok demek ki :)
aysema, tesekkur ederim hepimiz mutlu olalim insallah
yapıncak,
ağlama arkadaşım, gulelim hep beraber...
tesekkur ederim...