Benimkiler..

Benimkiler..

21 Mayıs 2009

İkinci bebeğini bekleyen bir anne neler yapar - neler yapamaz?

Daha önce yazmıştım, bu ilkinden çok farklı diye.. İlkinde tamamen hayata ara verip doğum hazırlıkları ve "bebek için şeyler"le uğraşıyordum. Bu kez, zaten hayatımın tüm alanlarını dolduran bir güzellik var ve bir yandan da işime, hayatıma çok da ara vermeme, "pause'a basmama" isteği hakim bende. Yani süper anne olma isteği!
Bu nedenle, çok da birşey yapamıyorum bebişle ilgili.. Evde olmamın kızımla beraber vakit geçirebilmem için bana verilmiş bir armağan olduğunu düşünüyorum (onun dört aylık olmasından bir yana çalıştığım düşünülürse..) ve vücudum izin verdiği ölçüde onunla vakit geçirmeye çalışıyorum.. Gerçi hala anneannesini annesi, beni de de ablası - teyzesi falan sanıyor ama olsun :)) Onun uyuduğu ya da okulda olduğu saatlerde ise, dinlenmek yerine evle ilgili yapmam gereken işleri, düzenlemeleri, alışveriş gibi şeyleri halletmeye çalışıyorum.

Bu arada yapmak için çok büyük istek duyduğum (!) ama hiç vakit ayıramadığım, fakat elbet yapacağıma dair şeyler de var:
1. İhtisas bitirme tezimi yazmaya başlamak..
2. Elimde üç tane kitap var (üçü de Tracy!! :))) Doğumdan önce onları okumalıyım ikinci kez. Unutmuşum zira..
3. İşimle ilgili yazmam/düzenlemem gereken makaleler var, bu benim için en önemli kalem olmasına rağmen, en son sırada ve en uzak ihtimalle yapacağım şeyler. Sanırım hiç sıra gelmeyecek bunlara :( Ne de olsa şu anda aklım daha ziyade bebek odasının perdesinin asılıp çekmecelerin artık düzenlenmesinde... (Bu arada onu da yapamıyorum ya neyse!!)

Sonuçla;
Bebek beklemek süper.. İkincisini beklemek de çok güzel.. Ama hayata bu kadar çabuk bu kadar uzun bir mola daha verme fikri biraz zorluyor beni.

3 yorum:

uğur böceklerim dedi ki...

Blog takipçilerinizdenim. Şimdiden iki çocukla Allah kolaylık versin diyorum.Bir hemşire olarak çok yakından bildiğim iş yükü ile iki çocuk sorumluluğu benimde doğum iznim bitince yaşayacağım bir olayy.Bu arada geçen gün eski yazılarınıza göz attım bende tüp bebek yöntemi ile ikiz bebek sahibi olduğum için okuduğum her duygu beni çok duygulandırdı.yaşadıklarımın dillendirilmiş hali.
size iki çocuk annesi olarak tek tavsiyem bol bol gezmeniz .beni evliliğinin ilk 7 yılı booool gezen biri olarak en çok o zorlamıştı.gerisi bir şekilde yolunu buluyo.

yapıncak dedi ki...

* hayal harikasin bir kere onu söyleyeyim. Bir de son cümlede yazmışsın ya, hayata ara verme fikri korkutuyor diye, yeni bir hayata kucak açacaksın aslında düşünsene. Senin bir sürü hayatın olacak!!

Uzaktan gazel okuyor olmak kolay diyorsundur kesin ve haklısın ama öyle heyecanlı ve güzel geliyor ki senin şu halin, yaşadığın bu heyecan...

Alparslan dedi ki...

Sesli Sohbet
Sesli Chat
Chat
Sohbet
Diyet
Makyaj
Güzellik
Egzersiz
Sesli Sohbet
Sesli Chat
Chat
Sohbet
Güzel Sözler
Video izle
aşk şiirleri
Msn Nickleri
Msn Nickleri
Radyo Dinle
oyun
Güvenlik Sistemleri
Kamelya
Wushu
şiir
aşk resimleri
Günaydın Mesajları
Aşk sözleri
Hazır Sözler
Aşk mesajları
Aşk sözleri
Aşk mesajları
Espirili Sözler