Buyrun, ben

Buyrun, ben

6 Mayıs 2008

Büyüyorum eğleniyorum öğreniyorum: BAHAR

Ben öyle yaratıcı birisi olmadığımdan, süper fikirler gelmedi aklıma baharla ilgili. Bahar deyince aklıma güneş ve çimen geldiğinden, aldım kuzuşumu, çıktık parka. En azından eğitici olsun dedik, bahar bize "soğuk" kavramını öğretsin dedik. Dondurma aldık. Yedik.

Önce emin olamadık, soğuktu, değişikti. Sonra mmmm diye diye başımızı iki yana salladık, dondurmaları kaşıkladık.

Sonra teyzemizin öğrettiği, yeni numaramız olan "yuvarlanma"yı denedik çimenlerin üstünde. Topraklandık, elektriğimizi attık.
Bu biraz "su" aktivitesi gibi oldu ama, suya taş attık.
Papatya topladık sonra (onun resimlerini çekemedik ama, Damla hanım çok seviyor papatya toplamayı).. Anneciği meleğinin başına taç yaptı papatyalardan...
Ne de olsa bence bahar demek papatya tacı demek.

Hiç yorum yok: