Buyrun, ben

Buyrun, ben

19 Şubat 2007

Romantik sevgililer gunu yemegi: Patlican musakka

Ne var canim, adi pek romantik degil, ama sevgilimin en sevdigi yemek....
Ustelik ben pilav bile pisiremezken, musakka bir guzel oldu, bir guzel oldu, ben bile sasirdim. Icine sevgi katmistim, ondan sanirim :)

Bugun de bamya yapacagim... Sorun su ki, bamya kiymasiz / etsiz olmuyormus... Netten ve yemek kitaplarindan on tarif buldum belki, hepsi etli.. E mecburen ben de gidip kiyma alayim bari...

Yemek yapmayi da ogrenecegim hic aklima gelmezdi ya, neyse.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

kolay gelsin hayalcim,
ben bamyayı etsiz,kıymasız yapıyorum gayet güzel oluyor :)

berfin

Adsız dedi ki...

ben tukaş konserve bamya alıyorum ve sadece yağ ve salça ile pişiriyorum çok lezzetli oluyor:)) tamam beceriksizim biliyorum ama güzel oluyor yane:))

cenebaz dedi ki...

Bamya, etsiz de olur. Zeytinyağlı bamya olur o zaman adı. Mayonezin dediği gibi yağ, salça, bamya ve yarım limon suyu ile pek de güzel olur. Afiyet olsun.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

keşkelerin yok mu hayal..

YAGMUR dedi ki...

merhaba bir onceki yazinda tup bebek oldugu icin sezeryan yapicam demissin mecburimi, cunku benim teyzemde 10. denemede hamile kaldi suan 32 haftalik ama ona hic boyle birsey dememisler gerci kisiden kisiye degisir biliyorum ama eger bildigin baska seyler varsa paylairsan cok sevinirim
sevgiler

hayal dedi ki...

Merhaba,
bamya nefis oldu valla, berfin, mayonez,cenebaz, annem bile begendi, siz olmasaydiniz ben daha marketten et alamadigim icin bamya da yalan olacakti:)
kralice, keskeleri olmayan var midir ki?
yagmur,
tedavi ile olan bebekler, ozellikle de birkac seferde tutmayan tup bebekler "kiymetli bebek" endikasyonu ile sezaryen oluyor genelde. Bebegi riske atmamak icin. Ama sanirim sart degil, normal dogurmak yonunde istek varsa olabilir. Benim doktorum onermedi, zaten onerseydi de ben de istemezdim. Cok acilar cektim bugune dek, dogum agrisi ve stresi yasamak istemiyorum diye yani.