Buyrun, ben

Buyrun, ben

14 Ekim 2006

Çok şükür çok şükür çok şükür

Hepinizin duaları, benim dualarım, minik kalbimin duaları..

Çok şükür babam daha iyi (idi dün gece)
Belli olmuyor tabii, bir an iyi bir an kötü bundan böyle, ama çok şükür dün gece iyiydi ben oradan ayrılırken.

Beyin MR temiz çıktı, halüsinasyonlar ve saçma konuşmalar karaciğer fonksiyonlarının bozulmasından gibi görünüyor, bu da (malesef) bir sürecin başlangıcı, ama en azından şu anda iyi. Yemek yedi, yürüyebiliyordu kendi kendine, saçmalamadan konuşabiliyor ve yorum yapabiliyordu.

Çok şükür çok şükür.

9 yorum:

CaDı dedi ki...

Şükürler olsun, umarım bundan sonrada herşey yolunda gider. Canım her gece dualarımdasın, sevgiler..

cenebaz dedi ki...

Geçmiş olsun. İnşallah çok kısa sürede iyi olur.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

canım benim yaa..allah tan şifalar diliyorum.

KUGUU dedi ki...

Gozunuz Aydin Hayalcgm. devami da hep olumlugelsin insallah.

huysuz dedi ki...

çok sevindim hayal. en kısa sürede atlatın bu zor günleri inşallah...

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Çok sevindim Hayal. Tekrar çok geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

daha iyi olmasına çok sevindim babanın sürekli dua ediyorum inşallah daha iyi olur

EBRU dedi ki...

Çok sevindim Hayalciğim umarım hep böyle gider. Sevgiler...

Age35 dedi ki...

Hep böyle devam eder inşallah..=)