Buyrun, ben

Buyrun, ben

4 Haziran 2006

Yandım çünkü kıroyum

Çünkü güneşin hala eski arkadaşım olduğu hatasına düştüm. Zaten tek bir günüm var, maksimum yanayım diye krem sürmeden yattım güneşin altında.
Sonuç:
YANIYORUUUM!!
Gerçek anlamda yani.
Her yanım kıpkırmızı oldu. Ama belim ağrıdığından için hep sırtüstü yattım, yani arka taraflarda birşey yok :)
Eminim bir haftaya kadar soyulacağım.
İtalya'da kıro kıro gezeceğim, soyulmuş patlıcan kıvamında.
Bu arada gişttiğimiz yer Yelkenkaya idi, ortam süper (işbankası tesisleri) ama deniz çok fenaydı. Yosun ve denizanaları istilası yüzünden pek yüzemedik.

7 yorum:

tedarikmucize dedi ki...

geçmiş olsun :)

bgm dedi ki...

Oncelikle yaniklar icin gecmis olsun.. Bol bol Silverdin sur diyecegim ama biraz terciye tere satmak olacak.. :))

Bu arada Yelkenkaya İs bankasi tesislerine yillar var ki gitmedik. Deprem sonrası oradaki tum yapıları yıkıp yeniden yaptılar acaba nasıl oldu simdi.. Annem is bankalı oldugu icin ve o zamanlar oralardan denize girebildigi icin Yelkenkaya İs bankası tesisleri cocuklugumda genis yer tutar..
Hafta sonu dısarıya kapalı sanıyordum artık bankalı olur da dısardan da girilebiliniyor mu?

hayal dedi ki...

Tedarikmucize, tesekkur ederim soyulacağım ama :(
begum, tesekkur ederim sana da :)
Evet bankalilar girebiliyor ancak misafir getiremiyoruz, hatta sadece mensup ve bakmakla yukumlu olduğu kişileri alıyorlar, sağlık karnesi falan soruyorlar. Ama ben eş kontenjanındanım :)

bgm dedi ki...

Sevgili Hayal,

bu durumda ben de es durumdan dolayı gidemiyorum artık.. :(( cok da merak ediyorum neler yapmışlar diye.. Artık bizimkileri gonderip fotograf cektirteyim en iyisi..

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

deniz anaları da ne yakar ama ıyyyyy...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

nasıl yandığını merak ettim geldim aynı gün aynı güneşin altında farklı yerlerde yanmışız benim soyulmama devam ediyor ya senin???