Buyrun, ben

Buyrun, ben

5 Aralık 2013

Hayalimdeki ev

Burası hayal alanım olduğuna göre, bugün hayalimdeki evi anlatmak istiyorum, merak eden varsa eğer..
Bugün bundan bahsetmek isteme nedenim,  bir ev beğenip, alma noktasına çok yaklaşıp, son anda (emlakçıya, ev sahibine ve dahi bankalara gıcık olduğumdan) vazgeçmemiz. Birkaç gündür artık kendi evimde yaşamak dışında bir şey düşünemiyorum. Almak üzere olduğumuz ev tam olarak hayal evim değildi, ama yakındı. Aslında ne kadar yaklaşmıştık, ama olmadı, nasip değilmiş dedik geçtik.
Kafamda geçemedim gerçi!
İnternette hayal evimin resmini ararken bulduğum resimler hep uçuk kaçık, havuzlarla çevrili, göllerin kıyısında, kayaların üzerinde, denizin içinde vs.. Yok, benimki öyle değil. Böyle.
 
Çepeçevre yeşil, çimlerle çevrili olması yeterli bana.
Bahçesinde yetişmiş çam ağacı olacak. Mutlaka olacak. Benim olacak evi seçerken işaretim bu.
Sonracığıma, kocaman bir verandası olacak, salon ve mutfak yere kadar büyük camlar - sürmeli kapılarla verandaya açılacak. Veranda da bahçeye. Işık olacak evimin içinde.
Mutfağın mutlaka bahçeye bakan bir penceresi olacak, lavabonun üzerinde.
Evin giriş kapısında camlı bir bölme olacak, ayakkabı çıkarma yeri. Salon ferah geniş olacak, şömine olacak sıcacık bir de.. Yüz tane odalı olması gerekmez, beş oda yeter. Bir misafir odası, bir de çalışma odası. Çalışma masam, kitaplıklarım, belki iki koltuk, yeter.
Bir hobi odası - oyun odası - garaj - depo benzeri döküntü toplama yeri, bol bol vestiyer, depo, dolap olacak.
Aslında çok şey istemiyorum evet.
Bir de havuz fena olmaz.
Evet evet, geldi şimdi gözümün önüne :)
En kısa zamanda evime taşınınca paylaşırım burada, şaşırmayın siz de :)

1 yorum:

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Kendi bloğumda iken navbar çubuğundan bir sonraki blog komutuna tıkladım ve ekranıma tesadüfen sizin blog sayfanız geldi. Önce şöyle bir inceledim. Sonra dikkatimi çekti ve alıcı gözüyle bir daha inceledim ve blog sayfanızı çok beğendim.

"Hayalimdeki Ev" yazınız da çok hoşuma gitti. Çünkü benim de böyle sizin ki gibi bir ev hayalim vardır. İnşAllah Cenab-ı Hakk, gönlünüze göre size bir ev kısmet eder. Siz de bana dua edersiniz.

Şu anda yerleştiğiniz yerin fırtınalı yağmurlarından şikayet eden yazılarınızı da okudum.

Kısacası blog sayfanızı çok beğendim. İnşAllah arada sırada ziyarete gelir, ilginç ve güzel paylaşımlarınızı okuma fırsatı bulurum.

Selam ve dualarımla.