Buyrun, ben

Buyrun, ben

7 Aralık 2010

Urfa'nın renkleri


Ne şahane renkler.. Gerçek renkler, kimsenin giymekten, üzerine, giysilerine, yüzüne sürmekten korkmadığı.


Renkleri giyinen şehir.
Urfa..

Balıklı göl.. İnanışa göre, Hz İbrahim'i yakmak için devasa bir ateş yakılır. Mancınıklarla İbrahim ateşe atılınca, ateş göle, odunlar da balığa dönüşür. Bu göl işte o göl, bu balıklar ise gerçekten çok tuhaf. Bir de yem manyağı olmuşlar, herkes mütemadiyen yem atıyor, turistik bir aktivite sonuçta, balıklar da yemleri kapışmak için birbirini tepeliyor

Bence herkesin görmesi gerek en az bir kere ..
Mancınıklar..
Ayn Zeliha (Zeliha'nın gözyaşları)
Sabır makamı, Hz Eyyub'un yedi sene kalarak sabrettiği, sonra da şifalı suyla iyileştiği, Kuran-ı Kerim'de de bahsedilen mağara..

Urfa'da kafamda türkülerle gezdim.. Antep'e iki saat. Gidilmeli, görülmeli idi. Gittik gördük. Sırada Mardin var.

3 yorum:

Itır dedi ki...

Balıklar çok tuhaf değil mi? Her an patlayacaklarmış gibi tombul ve besili :)
Yemekler de çok güzeldi, bende sevmiştim urfayı, gizemli, değişik, doğulu bir havası var..
Cüceler çok tatlı..biliyormusun bizde ikiliyoruz cüceleri? inşallah yani..:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Kiskaniyorum :) Cok sanslisiniz bence :)

annecik dedi ki...

kuzulara kıyafetler çok yakışmış fırsatın varsa gez gör bizede anlat senin sayende bizde ucundan senin objektifinden görelim o diyarları