Buyrun, ben

Buyrun, ben

26 Ağustos 2009

Oyun grubu - ve bize kattıkları

başlıklı yazımı hala bir türlü yazamadım biliyorum.. Zaman zaman paragraflar zihnimde itişip kakışıyorlar, ama gündemde kendilerine bir türlü yer bulamıyorlar malesef.
Ama bakın onlar yazdı benden önce:




Daha fazlası için bir zahmet Mother & Baby dergisinin Eylül sayısını alıverin :)

Not: Yıllarca uğraşıp kurtulamadığım kadın doğum asistanlığından bir kalem darbesiyle kurtulduğuma mı sevineyim, kızlık soyadıma geri döndüğüme mi üzüleyim bilemedim.. Allah'tan ünlü değilim, hakkımdaki haberlerdeki yanlışları düzeltmeye çalışmaktan anam ağlardı sanırım.

8 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bekar, çocuklu ve uzman oluvermişsin bir anda:))) Hızlı bir hayatın olsa gerek;-)))

Gülfer dedi ki...

ay ne tatlısınız ana-kız!
sizi gidi 'celebrity'ler sizi :)

pgvn dedi ki...

sevgili aybala hanım;oyungurubunuza çok uzun zamandır üye olmak istiyorum fakat ingilizcem yetersiz olduğu için sanırım beceremedim ben bursada oturuyorum ana yardımcı olursanız çok sevinirim cevabınızı bekliyorum ayrıca bloğunuzu sürekli takip halindeyim güzel mekelerinizi Allah bağışlasın
sevgiler

Adsız dedi ki...

meşhur oldun bile dergi sayesinde şimdi herkez doğum uzmanı olarak seni arayacak :))


güzel bir grubunuz var inş. çocuklarınız büyüdüğündede iyi dostlukları olur oğluşdan haber yok bu ara sancılar ne durumda

hayal dedi ki...

Pınarcım :) O kadar hızlı ki ben bile yetişemiyorum hehe
Gülfercim Evet artık bizimle görüşmek için lütfen randevu alın :))))
pgvn, gruba üye olmak yahoo groups üzerinden, ayrıca benimleoynarmisinanne.com adresinde bütün bilgiler var, kolay gelsin :)
kenan, merhaba,
nerde o günler... belki ileride bir gün (ne demişler imkansız diye birşey yok :) )
gaz sancıları en yakın arkadaşımız, üç ayımızın dolmasını bekliyoruz kurtulmak için inşallah :)

Nes london-ist dedi ki...

aaaa ne guzel cok sevindim,dergiyi saklayin benim icin,geliyoruz yakinda,oglumuzun hediyseini aldik,ha bir de hangi 4 anneymis o bakiym?

hayal dedi ki...

Neslicim, ne zaman geliyorsunuz, haberimiz olur değil mi? Aslında yazıda sen de varsın, "aslında biz beş kişiydik, bir arkadaşımız şu an yurtdışında olduğu için katılamadı" şeklinde.. Hep bizimlesin yani... :)

AycA dedi ki...

haha :=) biz bugün ailecek star gazetesi ekine çıktık oğlumun yeni adı : erim oğuz bizde ailece ayça ve alpay oğuz !!:=)) nasssıı beğendin mi ??:=)
Neslicim yazıda adın geçmese de sen de varsın:=) olmaz olur msun yahu.. biz beraber başladık. Aslında ben adını da söylemiştim hangi ülkede olduğunu da ama kafalarına göre yazmışlar bilirsin işte BASIN!! :=)))