Buyrun, ben

Buyrun, ben

4 Ocak 2009

BEÖ: Yeni yıl

Damla hanimin ilk farkinda oldugu yeni yıldı bu yıl... Geçen yıl malum minimini bir bebecikti...
Bu yıl ilk defa "Noel Baba" ve "Çam ağacı" ile tanıştı.
Biz evimizde çam ağacı kurmayız ama, katıldığımız şahane oyun grubu partisinde Damla hanım anladı yılbaşı çamının mantığını.
Noel Baba'yı şekil şemal olarak anladı ama kavramını henüz öğretmedim çok da.... Hani bacadan gelir, hediyeler verir gibi..

Ama yeni yılın gelişini kutladığımızı, aile ya da arkadaşlarımızla toplanıp yemek yediğimizi, birbirimize hediyeler verdiğimizi sanırım kavradı.


Biz de pamuktan kardan adam yaptık ama tekrar olacağı için resimlerini koymuyorum...
Herkesin yeni yılı kutlu olsun :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar,sizin iyi arkadas oldugunuzu gösteren fotograflardan sonra sonrabilirim diye düsündüm.
pinik kus gitmis cok üzüldüm,umarim geri gelir,ne olsuysa bilmiyorum ama hic bisey icin kendini yipratmasin söyleyin Ayca Hanima olur mu?

Adsız dedi ki...

Benzer bir mail bırakmak için girdim bir baktım ki bende önce davranan da olmuş:) , kusura bakmayın nolur ama Ayça'ya noldu? Umarım kötü bir şey yoktur. Sözün bittiği yer deyince aklıma kötü kötü şeyler geldi...