Buyrun, ben

Buyrun, ben

26 Nisan 2007

Kucak bebisi elif damla :)

age35 ne dogru soylemis..
kucak bebisi..

benim minik kalbim tam 3 saat 42 dakikadir agladigi icin kucaktan indirmek ne mumkun
hakkini yemeyeyim bir dakikadir aglamiyor :)

en korktugum seydi bebegimin kucaga alismasi
hep de buyuk konusmayayim derdim
yine de dua ediyorum bu kolik sancilari bitince de kucak istemez umarim cok.

(Allah'im bizlere sabir
bebegime misil uykular ver.)
Size de benden bayram sekeri niyetine bir Damla resmi:

14 yorum:

KUGUU dedi ki...

OY OY OYYYYYYYYYYY yerim ben o 10 numarayi ve zaferle kalkmis kolunu, coskuyla bagirir gibi gozuken agizini, mimiklerini yerim yerim yutarim, MASALLAH HAYALIM ona. KOKLA onu benim icin bunu okuyunca annesi lutfen.
The teyzesi:))

Pratik Anne dedi ki...

Bu kadar ufakken kucaga alisma diye birsey olmaz annesi. Sen ona bol bol saril, evi gezdir goster, pencereden baktir, ninniler soyle, pispisla. Mmmm....

Adsız dedi ki...

yerim ben o bacakları yaa...
ee kızımız doğuştan fanatik..
nasıl da yakışmış ama sarı-kırmızı..

Adsız dedi ki...

maşallah damlaya sıkı fanatik olmuş
şimdiden çok şeker,en kısa zamanda geçer sancıları inşallah...
berfin

cenebaz dedi ki...

Yerim ben o minik Cim Bomluyu.Annesi, azıcık alışıversin kucağa, şımart onu annesi.

nes-kafe dedi ki...

ayyyy maşallah yaa çok şeker benim içinde öp kokla onu annesi :)

Allah şifa versin tez zamanda iyileşsin inşallah.

Adsız dedi ki...

masallahhh:) üçüncü çocuğu istedim işte:((.... bu arada gaz ve kolik nöbetlerine çamaşır makinesi gürültüsü ve saç kurutuma makinesi sesi iyi geliyor:)

bkaya dedi ki...

çok şekercik bişey bu.
boşver kucakla kızını. hem de doya doya. onun senin kokuna, sıcaklığına ihtiyacı var en çok. ayaklanmaya başladığı zaman, istesende kucakta tutamıyorsun. şimdi keyfini çıkar, doya doya kokla kızını.

sevgiler

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Maşallah kuzucuğa. Tolga abisine göstereyim resmide bayılsın,koyu cimbomlu olarak...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bu arada bırak alışsın annesi kucağa yaa.Bir kaç sene sonra istesende gelmiyor bızdırıklar kucağa...

CaDı dedi ki...

Maşallaaaah! Yavru aslan olmuş bu kız:)) Gerçi ben beşiktaşlıyım ama olsun, rakiplerimiz olmasa bizde olamazdık;) Mis gibide kokuyordur o şimdi, bahar bebeği, bahar gibi..

Adsız dedi ki...

siz yeterki biz konya ya geliyoruz deyin canım ya ..bak haziran da nes de uğrayacak inş..beklerim her zaman..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

ayyy kıyamam ben ona maşallah diyorum Allah'ım nazarlardan korusun:)

Adsız dedi ki...

Koskocaman bir kız olduğunda kucağına alamayacağına göre, büyüyünce o ayakları öpemeyeceğine göre, boşveeeer al bol bol sev, içine sok, bol bol öp, sev....