Buyrun, ben

Buyrun, ben

15 Ağustos 2006

Benim Berlin'im geldi...

Ama minik kalbimin 150 km sınırı var artık, Berlin de hayal oldu..



Neden böyle sevdim bu kenti bilmem, şöyle bi sokaklarında amaçsızca dolaşasım, alışveriş yapasım, müzelerini bi daha gezesim geldi.

Ya da hatta ilk kez geliyomuş gibi elime bi Berlin kitabı alıp turistçilik oynayasım.
Sonra üşenmedim (ki genelde tembelimdir, değil Berlin sokaklarında dolaşmak, KAbalcı'nın yolunu bile bulamam) KAbalcı'ya gittim, hatta Alkım'a da gittim,
değil Berlin kitabı, Almanya kitabı bile bulamadım.

Ama neden neden.. İnsanlar bu şehre gitmiyor mu yaaa gezip görmeye.. Kimse Berlin duvarı kalıntılarını da mı merak etmiyor, yalancı tarihin anılarını...

İkinci not: Artık midem bulanıyor diyen gebelere çubuk kraker ye diyenler düşmanımdır. Hatta çubuk kraker üreticileri de
Sarı leblebi de yalan
Yalan bunlar yalan
Geçmiyor bu bulantı
imdaaat

13 yorum:

pinomino dedi ki...

merhaba:)
minik bebişi öperim..olur o kadar bulantı..ilk 3 ay bende de oldu..herkes kendi yöntemini geliştiriyor bu konuda:) ben ekmek yiyordum mesela..önemli olan onun sağlığı..sağlıklı ve mutlu bir hamilelik dilerim:)

Adsız dedi ki...

ay canım ya hamiş kalmış ta midesi bulanırmış severim ben o minik kalbi,ben sana bi tavsiyede bulunamayacağım malum :)ne o seyahate mi çıkacaksın...

berfin

crystalsdreams dedi ki...

ah ben senin mide bulantılarına kıyamam bee:)
nası güzel bi haber oldu bu bilemessin hayalim..
hayat mucizelerle dolu evet..acayip sevindim,gözlerim doldu diye ekliim:)

Berlin'e minik bebişinizle gidersiniz artık diyimmm..
buradan Maşallahları gönderirrr,seni öperim:)

Adsız dedi ki...

Sabah gidip akşama kadar o turist infodan aldığımız kağıttaki ünlü 7 yeri gezmiştik, Berlin duvarı mı görülmye değer bence de, altın kaplama bi kız vardı ya o da güzeldi direğin ucunda (haha unuttum neydi:)).
Bulantılar da geçer inşallah. Bekara hanım boşaması kolay olayına girmeyeyim de:)) İnşallah "hayatın normal akışına" kavuşur kısa zamanda...

huysuz dedi ki...

minik kalbin atmaya devam etmesine çok sevindim hayal. harika bir haber bu !

Age35 dedi ki...

BEnim bulatıdan kurtulma yöntemim,anneciğimin yaptığı setliçdi.

Tarif:
Limon
Karbonat
Azşeker
su

Önce su,sonra şeker sonra karbonat en sonda suyu koyuyorsun.SODA GİBİ HARİKA OLUYOR,BENİM MİDEME İYİ GELİYORDU..İsterse bir dene!!

cenebaz dedi ki...

O minik kalbin atışına çok sevindim. İnşallah sonuna kadar herşey sağlıklı gider. Bulantılar da geçecek nasılsa 3 ayın sonunda. Azıcık sabır.

Ozgur Gercek dedi ki...

hayalcim merhaba :) cok sevindim iyi haberlere, ablam yeni dogurdu, o yuzden pek bir asinayim bu bulanti olaylarina, sana Allah kolaylik versin canim :)) biraz sabret, umarim yakinda gecirecek birseyler bulursun.

uzay dedi ki...

o güzel minik kalpcik atsında cubuk kraker leblebi işe yaramasada olur

hayal dedi ki...

Pino, ekmeği denedim fena gelmedi teşekkürler
Berfin, seyahate çıkamıyorum maalesef minik kalbimin iyiliği için :)
Potansiyel, kolonyayı da denedim ama sarhoş olurum diye korktum
Crystal, inşallah, alirim bebişimi, berline o sokak senin bu cadde benim :)
Şeyda, victoria bişey anıtı sanırım dediğin altını helikopterle soymaya kalkmislar bu arada
Huysuz, teşekkür ederim :)
Age 35, tam tarifi verebilir misin, ölçüsü var mı? Mutlaka denemeliyim. Bir de önce limon mu su mu
Cenebaz, sabretmekten başka çaram yok ki:) ama sanırım ben çok dır dır ediyorum
Princess, amin teşekkür ederim :) ablanin bebişi de hayırlı olsun
Uzay, çok teşekkürler

CaDı dedi ki...

Otur oturduğun yerde bakiimm:)) Sonra bebişinle gidersiniz inşallah. Sen ona heryeri anlatırsın, ayy ne güzel olur. Mide bulantısı konusunda bilgim yok malesef:( Ama tek diyeceğim çubuk kraker yeme:)))

EvA yasam mektuplarim dedi ki...

selam
oncelikle bebeginiz hayirli olsun, allah anali babali buyutsun ve sende rahat-saglikli bir hamilelik gecir. daha onceki postlarin altina yazmaya icim el vermedi. ama umarim senin icin HERSEY GUZEL OLUR....
HOCAKAL

hayal dedi ki...

cadi, cubuk krakr yine de ise yariyor biliyor musun :)
eva, merhaba, cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin