Buyrun, ben

Buyrun, ben

10 Nisan 2006

Sersemlik hissi ve progesteron

Progesteron etkisi olayını biraz abarttım zira normalin üç katı dozda ilaç olarak alıyorum bu hormonu. Eskiden hormonlarımı daha çok severdim ama tanıdıkça ve kötü yanlarını yaşadıkça pek emin olamıyorum.
Mesela progesteron gebeliği koruyan devamını sağlayan hormon. Aşırı yükseldiğinde premenstrüel sendromun da ta kendisiymiş! Gerginlik, sinirlilik, huzursuzluk, hatta öfke. Bir sersemlik hissi, baş dönmesi, dozu arttıkça ayakta duramıyorsun adeta.
Ama tüp tutsun, bebekler(den bazıları en azından) dursun diye de progesteronumla iyi geçinmek zorundayım.
Bu arada sevgilim de bugün ameliyat olacak ama ben yanında gidemiyorum çünkü iki seksen yatma günleriminin sonuncusunun içindeyim hala.
Yat bakalım. Yata yata büyüyeceğiz nitekim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim ablamında olmuyordu ama tuttu...

O da çok ağladı ve üzüldü..

ama oldu..

Umudunu yitirme...

Herkese Allah mutlaka çok isterse er ya da geç veriyor..

Bunu yaşaman gerekiyor belki de..

Ablam öyle diyordu..

Ama şimdi nur topu gibi bir oğlu var..

Denemekten vazgeçme..

Üzülme..

Stres zaten en kötüsü...

Doktorsan ve herşeyi çok kafaya takan bir yapın varsa daha stresli oluyorsun sanırım bu konularda..
Hastalıkları bildikleri için herşeyin en kötüsünü düşünüyorlar..

Olur inşallah senin de..

Ve yaşadığın bütün stresleri, üzüntüleri unutursun bebeğini kucağına aldığında..

Sanki hiç uğraşmamış gibi...